24 Mart 2019 Pazar

Favoriler- Dizi Müzikleri

Dinlediklerimin çoğunluğunu film-dizi müzikleri oluşturunca o zaman dedim dizi müziklerinden başlayalım. :) The walking dead favori dizim biliyorsunuz ki :D Game of thrones ise çok ünlü olmasına rağmen daha hiç izlemedim ama yakın zamanda izlemeye başlayacağım bu açılış müziğine kayıtsız kalamayacağım çünkü, tabi ki tek sebebi bu değil ama neyse bunu daha sonra konuşuruz. ;) Twd'nin soundtrackleri, şarkıları hep güzeldir genellikle ben severim. Taa 7. sezonda çalan town called malice şarkısını hala dinlerim mesela. Bunlar da bu sıralarda dinlemeye başladıklarım. Hoşça kalın şimdilik, kendinize iyi bakın :)


Game of thrones- opening intro

Emma Russack- all my dreaming (the walking dead 9x11)

Boygenius- souvenir (the walking dead 9x14)

The walking dead- the whisperers theme

The jesus and mary cahin- april skies (the walking dead 9x07)


8 yorum:

  1. Çok ünlü bu dizileri maalesef henüz hiç izlemedim. O yüzden müziklerini de bilmiyorum :( Ebrar'cığım ben gençken senin yaşlarındayken Kaptan Onedin, Uzay Yolu vardı ikisinin de müziklerini çok severdim. Hala unutmadım. :)
    not: Seni eklemek için arattım Wattpad'a ebrar diye ama bir dolu ebrar çıktı, hangisi sensin bulamadım. Sen beni eklemişsin ama göremedim yoksa oradan daha kolay bulurdum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eski yıllar tabii o müzikler, o filmler 1970 ler:)))tamam hemen bakıyorum kopyaladım kullanıcı adını.
      Benim de bücürükveben...(Müjde Dural) :)

      Sil
    2. aa bunları not ediyorum o zaman Müjgan abla müziklerini dinlerim en kısa zamanda :) begonvili evi okuma listeme eklemiştim ama takibe almayı unutmuşum hemen ekliyorum şimdi _ilhamperim_ kullanıcı adım

      Sil
    3. hahaha ne tatlı bir kullanıcı adı :) benim de kedimin adı Peri :)) gerçi wattpade üye olurken peri yoktu daha gelmemişti ama hissetmişim demek ki :)

      Sil
  2. Şu mu Ebrar'cım?

    https://www.wattpad.com/story/105045536-me%C5%9Fey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hayır o değil şu:
      https://www.wattpad.com/user/_ilhamperim_
      ;)

      Sil
  3. Game Of Thrones'u kesinlikle izlemelisin. Bu arada müziğini de tek geçerim tabii. Dizi müzikleri denilince The OC dizisi var. Onun California diye bir müziği var. Onu çok beğeniyorum. Bir de Salem dizisinin müziği çok iyi. Marliyn Manson söylüyor. O tarz müzikleri hiç sevmem aslında ama diziyle bütünleşince güzel olmuştu. Cupid Carries A Gun şarkının adı. Dinle bak seversin. Bir de The Borgias dizisinin müziğini beğenmiştim. O zeki ve şeytan papa Borgia'yı ailesini, hırslarını ifade eden bir müzikti bana göre. Yine aşırı uzun yazmaya başlamadan gidiyorum ben. :) Malum diziler olunca konu çokk konuşuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa süpersin müzikleri en kısa zamanda dinleyeceğim çok teşekkürler <3 İzledim izledim game of thrones'u 2.sezonda bıraktım ama devam etmeyi düşünüyorum kesinlikle müzikleri harika... bu arada twd 10.sezon tanıtımını izledin mi? ben de sana uğrayıp sormayı düşünüyordum ama konuyla çok alakasız olur diye yazmadım ne iyi ettin gelmekle :) açıkçası üzülerek söylüyorum ki 10.sezon tanıtımını çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Hatta 9. sezon tanıtımını ne kadar çok sevdiysem bu sezon tanıtımını o kadar çok sevmedim umarım yanılıyorumdur, umarım 10.sezon çok güzel olacak diyelim yine de. Özellikle Micchonne ve Ezekiel saçmalığı beni benden almış olsa da :/ Carol ve Daryl'ın olduğu kısımları sevdim sadece, sen ne düşünüyorsun tanıtımla ilgili ? Sevgiler... :)

      Sil