23 Mart 2019 Cumartesi

Perili Eve Hoş Geldiniz 😊

Merhabalar, son zamanlarda leo-gemini blogunda -bu yıl film eleştirmenliği dersi almamın da etkisiyle- çok fazla filmlerle ilgili paylaşımlar yapmaya başlamıştım. O blogu Merve'yle kurma amacımız ara sıra yazdığımız kısa yazıları paylaşmaktı, bu yüzden orada çok fazla film yazısı olsun istemedim e ben de yazmadan duramıyorum bu konuda :D o yüzden bu tür yazılarımı başka bir blogdan paylaşayım diye düşündüm ve bu blogu açtım :D Tabi ki leogeminideki paylaşımlarımız devam edecek Merve ile... Umarım çok keyifli vakit geçiririz hep beraber :) Şimdilik hoşça kalın :))     

4 yorum:

  1. Hoşbuldummm:))
    Film eleştirmenliği dersi olduğunu bilmiyordum ne iyiymiş, kolay gelsin, başarılar diliyorum, yeni bloğun için de tekrar hayırlı, uğurlu olsun.
    Sanat dalları içinde, edebiyat, müzik ve sinema ençok sevdiğim üçlü, hele sinema. Sinema çok başka...tüm sanat dalları içinde insanı içine ençok çeken şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoş geldin tekrardan :) aynen öyle evet sinema <3 müzik <3 edebiyat <3
      :))

      Sil