25 Ekim 2019 Cuma

Anlat Bakalım | Mim


Sessiz Gemi bu harika mimi başlattı, eskiden elektrikler gittiğinde evdekilerle bunu oyun gibi yaparlarmış çok tatlı değil mi ? tekrar teşekkürler kendisine  :) <3
Öykümüzün birinci bölümünü okumak için tık
İkinci bölüm sevgili Deep'ten geldi.
Üçüncü bölüm Manxcat'ten -mimlediği için çok teşekkürler <3
Vee işte dördüncü bölüm:


Masal mağaraya doğru adımlarını atarken yabancının kendi kendine konuşur gibi sesi geliyordu: “Dünyanın derinliklerini ziyaret et gizli taşı bulacaksın… Toprağı ateşten ayıracaksın… Topraktan gökyüzüne çıkacak ve yeniden toprağa inecek, yukarıda ve aşağıda olanın gücünü alacak...”        Pembe ve kırmızı renkli sis bulutundan içeriyi görmeye çalışırken bu cümlelerin ne gibi bir anlamı olduğunu düşünüyordu Masal. Mağaranın içerisinden zencefil, ısırgan otu, safran gibi çeşitli bitkilerin karışımından oluşan mis gibi bir baharat kokusu yükselmekteydi. Bir ara Masal bir kazanın içerisinde bir şeyler karıştıran bir kadın görür gibi oldu. Bu sırada aniden yabancının gelip kendisini mağaranın dışına götürmesiyle neye uğradığını şaşırdı. Mağaranın içi artık görünmez olduğunda yabancı, Masal’a bakarak konuşmaya başlamıştı. “Burada ne işin var küçük kız, ailen nerede?” Masal elinde kaplumbağasıyla başına gelenleri anlattı hızlı bir şekilde, evinde beslediği kedi köpekten, martıdan bahsetti ama biraz korkmuştu. Yabancı onu daha fazla ürkütmemek için kibar bir ses tonuyla konuşuyordu. “Onun seni görmemesi lazım, bu çok tehlikeli olur. O yüzden hemen seni buraya getirdim.” dedi. “Peki sen onun yanında ne yapıyorsun, yoksa sen de mi tehlikelisin?” diye sordu Masal. Yabancı gülümsedi. “Hadi gel seni evine götüreyim, ailen merak etmiştir hem hayvanlarınla da tanışırım.” 

Masal kendini bildi bileli hayvanların peşinde koştuğundan her ne kadar uzaklaşmış olsa da dönüş yolunu avcunun içi gibi biliyordu. “Gerek yok, ben kendim giderim” demişti yabancıya ama bir taraftan mağarada olanları çok merak ediyordu. “O büyü yapan bir cadı mı? “ diye sordu. Yabancı Masal’ın mağaradan tarafa baktığını görünce onu biran önce oradan uzaklaştırmak istedi. Bu sayede Masal’ın evine doğru yola koyuldular. Yol boyunca kuşların cıvıltılarını dinleyerek ve sohbet ederek geldiler. Yabancı, Masal’ın tüm sorularını cevaplamıştı neredeyse. “O söylediğin toprakla ilgili tuhaf şeyler de neyin nesiydi?” diye sormuştu Masal. Çınaraltında kasabalılar tarafından dedikodusu yapılan gizemli yabancı böylece Masal’a tüm hikayesini anlatmıştı: “Simyacılara göre dört ana element vardır: Toprak, hava, ateş, su.  Bir de elixir denen felsefe taşı vardır. Ölümsüzlüğü yakalamak için simyacılar bu felsefe taşını ararlar. Ben de bir simyacıyım ve rüyamda bu taşı bu kasabada bulacağımı gördüm. Onun için buraya taşındım. Taş dediğim aslında sembolik bir şey. Benim yapmak istediğim daha çok şifalandırıcı bir iksir. Rüyamda da o kadının dağlarda yaşayan bir cadı olduğunu ve onun işine yarayan bir büyü kitabını kendisine vermeme karşılık benim iksirime yardım edeceğini gördüm.” Masal yabancının anlattığı bu hikayeden çok etkilenmişti ve kuşlarla konuşmasını sağlayacak bir büyü öğrenmek için büyü kitabını görmek istedi. Yabancı büyü kitabını çoktan cadıya verdiğini söylediğinde Masal ertesi gün cadıyı ziyaret etmek için bir plan yaptı.

Bölüm sonu...  

Sıra Ebemkuşağı 'nda bakalım hikayemiz nereye gidecek, merakla bekliyorum :)

30 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlik olmuş.Siz de çok hoş yazmışsınız.Devamı çabuk gelsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinn :) Çok teşekkür ederim, ben de çok keyifle yazdım harika bir etkinlik gerçekten sessiz gemi ne iyi yapmış bu etkinliği başlatmakla :) Devamını Ebemkuşağı getirecek, ben de merakla bekliyorum :D

      Sil
  2. Ooooo!

    “Dünyanın derinliklerini ziyaret et gizli taşı bulacaksın… Toprağı ateşten ayıracaksın… Topraktan gökyüzüne çıkacak ve yeniden toprağa inecek, yukarıda ve aşağıda olanın gücünü alacak...”

    Sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sevmene çok sevindim, teşekkürler :)) <3

      Sil
  3. Elinize sağlık çok güzel bir bölüm olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenilmesine çok mutlu oldum :)

      Sil
  4. ayy heyecanla okudum gerçekten şahane gidiyorsunuz 👏😊 bakalım neler olacak kalemine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bir an seni sessiz gemi sandım çok özür :/ sevdiğin için çok mutlu oldum canım benim çok teşekkürler :) Sevgiler <33

      Sil
    2. bir şey diyim mi bazen sessizkaldım yorumlarını ben de kendim sanıyorum çok benziyo adımız hahah :D

      Sil
    3. ahaha iyi oldu bunu öğrendim rahatladım biraz 😂

      Sil
  5. Hikaye nerelere gelmiiş :) Daha da heyecanlı oluyor. Bakalım Masal'ın cadıya ulaşma planı işe yarayacak mı :D Kaleminize sağlıık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizin de sırada olduğunuzu gördüm, merakla bekliyorum devamını. Bakalım işe yarayacak mı ben de meraklıyım bu konuda :D

      Sil
  6. yaa evde misafir vardıı az önce onu yolcu ettim vee hemen gelip okudum :) çook güzel bir bölüm olmuş yine çok sevdim :D demek yabancı için söylenen dedikoduların bir kısmı doğruymuş adam gerçekten de bir simyacı yani üstelik felsefe taşını arıyor :) rüya vesilesiyle kasabaya gelmiş olması fikrini sevdim :) ve vee o büyücü de kim kii tahıl deposu olan mağara ağında gizlenmiş, kasabadakiler dağın derinliklerine ondan korktuğu için gitmeyi yasakladı demek ki :) bakalım devamında ne olacak ebemkuşağı neler anlatacak bize :) Masalın annesi kardeşleri çınaraltı kasabadakiler yabancı ve büyücü bir de köpük oyun oldukça ilginç ilerliyor :) hayal gücüne sağlık ebrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oraya gidilmemesi gerektiğini söylüyorlardı ya giden geri dönmüyordu falan, o cadı bir şey yapıyordu belki de onlara... Masal da çocuk aklıyla onun ne kadar tehlikeli olduğunu fark edemedi -bir de ilginç geldi ona renkli sis bulutları falan- Kuşlarla konuşmasını sağlayacak bir büyü öğrenmek için yanına gitmek istedi. Vee sonra ne oldu ? Devamını ben de heyecanla bekliyorum bakalım :D Çok teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim <3

      Sil
    2. masalın yerinde olsam benim de ilgimi çekerdi onca tuhaf şey :D masalın da bilmediğimiz bir simya gücü falan ortaya çıkar mı acaba ay ne heyecanlı ya dizi izler gibi merak ediyorum :D <3 <3

      Sil
    3. Aaa gizli güç hiç aklıma gelmemişti bak neden olmasın :D Yaa dizi izler gibi oldu aynı di mi :D ben de çok merak ediyorum yaa öykünün devamı nerelere gidecek ebemkuşağı ve fatoş dışında sıradaki bloggerları bilmiyordum hemen takibe aldım bu arada Deep’in sayfasında gördüm. Farklı Diyarlar katılmak istemiş. O da çok güzel yazar bence :) <3

      Sil
    4. evet evet farklı diyarlar katılmak istemiş şimdi ona cevap verecektim ben de sıraya ekleyelim onu da :) aden vardı bir de kesin cevap vermedi ama ilk başta da sana olabilir demiş ekleyeyim onu değil mi ne dersin?

      Sil
    5. Yaa ben de bilemedim, senin yorumunu da gördüm çok sağ ol canım benim çok düşüncelisin :)) Ben de bakıyorum yorumuna cevap gelmiş mi diye ama görmedi herhalde yoğun vakti yok galiba bilemedim o yüzden :/

      Sil
    6. olsuun o zaman cevap verdiğinde ekleriz onu :)

      Sil
    7. Aynen öyle yapalım ;))

      Sil
  7. Kaleminize sağlık çok güzel devam ettirmişsiniz.Devamını dört gözele bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, teşekkürler :) ben de dört gözle bekleyenlerdenim artık :D

      Sil
  8. Merhaba.Nasılsınız ? Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Vakit ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz çok teşekkür ederim :)) ben de sizi takip ediyorum çok hoş bir bloğunuz var hatta yorum da bırakmıştım twd ile ilgili yazınıza :D yine gelirim tabii siz de sağlıcakla kalın, sevgiler :)

      Sil
  9. yaaaa çok güzel yazmışsın kıyamam masal öğrensin kuşlarla konuşmayı eveeey :) cadı büyücü, elixir, yabancı ve kasabanın sırrı. süpersiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah çok teşekkürler Deep beğenmene sevindim, çok keyifle yazdım gerçekten güzel bir etkinlik oldu <3 ve işe Köpük de dahil oldu bakalım devamında neler olacak :D

      Sil
  10. İlginç bir hikaye olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet herkesin hayal gücü birleşiyor, teşekkürler :)

      Sil
  11. çok güzel bir etkinlik oldu yahu :) sizin de emeğinize sağlık. ben de 9.bölümü yazdım az önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ben de çok sevdim bu etkinliği, bir tur daha mı yazsak diye düşünmüyor değilim :D dokuzuncu bölümü okudum ve bayıldım dediğim gibi, eline sağlık. Öykümüz harika gidiyor, devamını sabırsızlıkla bekliyorum :))

      Sil