20 Haziran 2019 Perşembe

Not Defterimden: Replikler- Alıntılar


Merhabalar neler yapıyorsunuz? Benim okulum dün bitti -yani tek dersim kalabilir lütfen dua edin geçeyim onu da bir de stajım var mezuniyet işleri var ama artık bitti gözüyle bakıyorum- çok mutluyum, şaşkınım... Kendimi bildim bileli okula gidiyordum o yüzden biraz tuhaf hissediyorum, sanki biri gelip bu anın rüya olduğunu söyleyecek ve alarm beni uyandıracak diye bir korkum da yok değil :D Stresli final dönemimde bloğuma hiç giremedim ama bu kafamda yazmadığım anlamına gelmiyor. Kafamda çok yazı birikti bu dönemde o yüzden bu sıralar benden bıkabilirsiniz gerçi umarım bıkmazsınız ve çok keyifle okursunuz :)) Zaten bu bloğu okuldan çok bunaldığım bir sırada açmıştım ve bana çok iyi gelmişti tabii sizin sayenizde <3 bu yüzden bu süreçte bana bilmeden de olsa destek olan, yorumlarını eksik etmeyen sizlere çok teşekkür ederim :) (Allah'ım tez teşekkürü yazıyorum sanki, umarım şu bilimsel dilden bir an önce kurtulurum) Neyse bu konuyu da çok uzattım sanırım, şöyle buyurun : (Bunları tam ara tatilde yazmıştım, sizi bekliyorlarmış demek ki :) )


+Evimin yakınındaki seraları her gün kontrol ettim. Yaksaydın bunu kaçırmazdım
-Ama kaçırdın
+Hayır, bunu anlardım. Hepsine baktım, her gün. Yakınımda olduğuna emin misin?
-Evet. İnsan bazen çok yakınındakini göremiyor.


"İnkar etmenin gücünü asla hafife alma."
-Amerikan Güzeli


"Kırılanın önünde diz çökmeyi öğreneceksin"
-Glass



-Ne tür bir roman yazıyorsun? 
+Ne tür bir roman yazmam gerektiğini bilmiyorum.
-Neden?
+Dünya bir muamma.
                                                                           -Şüphe

"Tuhaf şeylerden hoşlanırdı. Mesela oyuncaktansa oyuncağın kullanım talimatlarıyla ilgilenirdi. Filmdense film bittikten sonra ekranda akan yazıları takip ederdi." 
  Kafes- Josh Malerman
(Dipnot: Küçükken film bittikten sonraki yazıları takip edenler? ✋😃)

Bu güzel şarkı ve mükemmel çeviriyle kapatalım o zaman, aslında şarkı eski ama benim için yeni yani yeni keşfettim gözlerim doldu izlerken. Buradan çeviren Ciao Amore'ye de teşekkür ederim... Yani gözlerimi doldurduğu için değil çok güzel çevirdiği için ;) Görüşmek üzere... :)

10 yorum:

  1. Umarım tek dersin kalmadan mezun olursun ve çok güzel bir yaz geçirirsin. Üzerinden büyük bir yük kalkacak ve kuş gibi hafifleyeceksin. Ne güzel bir duygu. :)
    Tezin etkisinden bir süre daha çıkamayabilirsin, ben bir süre konuşmalarıma dipnot eklemeye devam ettim. Bol bol da atıf yaptım. :))

    Replikleri çok beğendim, çok güzellerdi, filmleri de izleyebilirim umarım. Listem çok kabarık. :) Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım öyle olur çünkü bu anı çok bekledim gerçekten :) aynı duyguları hisseden birini bulmak da çok iyi hissettirdi bana şuan tekrardan çok sağ ol :) ayy umarım çok uzun sürmez tez etkisi :D
      Beğenmene çok sevindim, filmleri de izlemeni tavsiye ederim. Şüphe'de biraz sıkılabilirsin açıkçası ben de biraz sıkılmıştım ağır ilerleyen bir film ama bol metaforlu olduğu için üzerinde düşünmek gerekiyor, bu yönü hoşuma gitmişti bir de replikleri ve Steven Yeun oyunculuğunu çok sevmiştim bu filmde. Glass da zaten Shyamalan'ın son filmi aynı zamanda parçalanmış serisinin de son yapımı, ilk filmden başlamanı tavsiye ederim (unbreakable) gerçi listen kabarıkmış umarım izleyebilirsin :) <3

      Sil
  2. İnşallah geçersiniz nasıl bir duygu olduğunu çok iyi bilirim .
    Destekler sizinle . Sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, inşallah :) siz de sağlıcakla kalın, sevgiler :)

      Sil
  3. Tebrik ederim, iş hayatına hoşgeldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoş buldum :) Bakalım burada beni neler bekliyor :)

      Sil
  4. İnşallah geçersin ,dersin kalmaz. Keyifle okudum film bittikten sonra yazıları takip edenlerdendim bende 😂 . Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler inşallah :) ahahaha çok iyi oluyor yazıları takip etmek :D asıl ben teşekkür ederim bu güzel yorum için beğenmene sevindim, umarım filmleri de izleyip beğenirsin...Sevgiler :)

      Sil
  5. Umarım çalışma hayatınız daha verimli geçer Ebrar Hanım. Başarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım öyle olur :) Bir de umarım daha sakin ve huzurlu olur inşallah, teşekkürler :)

      Sil