8 Temmuz 2019 Pazartesi

The Walking Dead 10.Sezon Teoriler


Öyle hissediyorum ki bu yazı harika olacak çünkü dizinin izleyicilerinden tutun yapımcısından showrunner’ına kadar herkesin görüşleri olacak bu yazıda <3 tabii benim de... O zaman hemen teorilere geçelim ;)
***spoiler uyarısı*** (söz konusu teoriler olunca uyarı yapmama gerek var mı bilemedim ama aşağıda önemli resimler var, izlemeden görürseniz üzülürüm yani)

Rick ne zaman geri dönecek?


Yapımcılardan Scott Gimple geçtiğimiz yıl verdiği bir röportajında filmler hakkında şöyle demiş:

"Bu bir oyun ya da numara değil. Bu, The Walking Dead dizisinde Rick Grimes'ın sonu. Fakat bu kesinlikle Rick Grimes'ın hikayesinin sonu demek değil. Rick hikayesini filmlerde anlatmaya devam edeceğiz. Anlatacağımız çok fazla hikaye var. Bu filmler, büyük birer devrim olacaklar. Diziyle çalıştığımız her şeyin üstüne koyacağız. Perspektifimizi geniş tutacağız. İlk olarak Rick'in hikayesine devam edeceğiz. Daha fazlası da gelecek. The Walking Dead evreninin görülmemiş dünyalarını, geçmiş karakterlerini tanıtacağız. Elbette ki yeni karakterler de olacak. Umuyorum ki bu yeni karakterlerden bazıları hayranların favorisi olacak. Yeni bir sayfa açmak istiyoruz, farklı hikayeler anlatmak istiyoruz. Hepsi aynı evrenin ürünü fakat neredeyse 10 yıllık Walking Dead'in farklı yönlerini göstermek istiyoruz." *

Demek ki Rick bir daha dizide olmayacak, üç bölümlük filmlerde olacak sadece. Geçtiğimiz sezon 5. bölümde helikopterle Rick, Jadis ile birlikte götürüldü biliyorsunuz ki. Filmlerde bu helikopter olayı aynı zamanda 'A' ve 'B' olayı açığa çıkacaktır diye düşünüyorum. A ve B ne diye soracak olursak bununla ilgili birkaç teori var. Benim yakın olduğum teori ise yanlış hatırlamıyorsam Begeç world’ün bahsettiğiydi. A; güçlü, lider, savaşçı B de zayıf, hasta veya yaralı insanları temsil ediyor olabilir. Jadis’in seçtiği kişilere bakarak bunu söyleyebiliyoruz: Negan, Gabriel ve Rick. Başta Negan ve Rick A, Gabriel B gibi duruyor ama Jadis, Negan ve Gabriel için A, Rick için B demişti. Çünkü Rick’i bulduğunda ağır yaralıydı. Gabriel’de ‘bunu Rick’e söylemeliyiz’ diye ısrar edince ‘bunca zaman seni A sanmıştım’ gibi bir şey söyledi Gabriel’e çöpçü ablamız. Yani bu açıdan düşününce bu teori çok mantıklı geliyor... Bu arada Gabriel niye kimseye Jadis ve helikopterden bahsetmiyor anlamış değilim ve bu yüzden sinir oldum ona. Belki Micchonne bu sayede Rick'in ölmediğini düşünecekti  :/

Biliyorsunuz intro’lar da bizim için çok önemli. Kurtarıcılarla savaşın biteceğini  9.sezon introdaki ağacın yeşile dönmesinden anlamıştık mesela. Hatta 9.sezon introsunu dikkatli incelersek Gregory’nin asılma sahnesine ait bir ipucu görebiliriz:


İsterseniz introyu tekrar izleyelim:



Burada helikopteri yine görebiliriz. Peki bu helikopter olayı nedir ve Rick nereye gitti? 


Bana kalırsa bu olayların hepsini başlatan bu helikopterlerdeki kişiler olabilir. Çünkü fear the walking dead'de bu olayların başlangıcı anlatılıyor ve orada da helikopterleri sıkça görüyoruz ve Rick'in gittiği yer de bu virüsün ya da aylakların olmadığı bir yer.  Yanlış hatırlamıyorsam Jadis Gabriel'e 'bütün bunlardan kurtulabiliriz' tarzı bir şey söylemişti ve Jadis neden bu kadar helikopterle gitmek istiyordu? Onlar için çalışıyor olması ve Gabriel'i ikna etmek için böyle konuşmuş olması da bir seçenek ama bana helikopterdeki kişilerin gittikleri yerde insanların ölünce zombiye dönüşmediği, böyle bir virüsün hiç olmadığı bir yer olduğu için gibi geliyor. Bu insanlar deney gibi bir şeyle uğraşıyor ve bu deney için bu aylaklar çıktı,  yani insanların böylesi bir kıyamet durumunda nasıl davranacağını görmek için. Fazla uçmuş da olabilirim (:

Bir başka teoride helikopterdekiler de bildiğimiz twd evrenindeki topluluklar gibi bir topluluk ama bu virüse çareler arayan ve bunun için -yine- deneyler yapan bir topluluk.  Örneğin Rick gibi yaralı veya hasta insanlar üzerinde virüsle ilgili ilaç denemeleri falan yapıyorlar. Negan gibi insanları ise kendileri gibi yetiştiriyorlar. Şu an bu teorinin az önceki 'A' ve 'B' teorisiyle uyuştuğunu fark ettim :)

Benimkine yakın olan bir teori; helikopter halkı, ABD hükumetinden son kalan kişiler. Ellerindeki imkanlar göz önünde bulundurulduğunda bu da çok mantıklı bir seçenek ...

Dizinin finalinde bence kesinlikle bu aylakların çıkışına, nedenine açıklık getirmeliler. Genellikle zombi filmlerinde buna açıklık getirmezler çünkü. Sadece onlara karşı savaşırlar ve sonunda kazanırlar ya da kaybederler. Bir sebep-sonuç ilişkisi ile zombi  anlayışına bir farklılık getirebilirler diye düşünüyorum. Zaten hep söylediğimiz şey twd bir zombi dizisi değil bunun için öncelikle bu evrendeki zombilerin, isimleri bile farklı olan zombilerin, 'aylakların' bir çıkış nedeninin olmasını istiyorum.

Ya da en azından bu virüse bir çare bulunmalı. Eugene ilk çıktığında böyle bir şeyden bahsettiğinde nasıl heyecanlanmıştık? Filmlerde de bunun üzerine gidilirse süper olur. 

Dizinin finaliyle ilgili beğendiğim bir teori de Sergen Aykuş'un şu videosunda geçiyor:  'Yalnız aylak teorisi'


Evet, bir çok sezon introsunda yer alan yalnız aylaktan bahsediyorum. Aylaklar genellikle sürü halinde gezerler, o yüzden bu aylak çok dikkat çekici... Teoriye göre, dizinin sonunda Rick'in sonu bu aylak gibi olacakmış. Arkasında büyük bir iz bırakan, tek başına amaçsızca gezinen bir aylak... Böyle bir son Rick için ve dizi için çok üzücü olmaz mı sizce de ama aynı zamanda güzel olur diye düşünüyorum. Üstelik bu teori de yine az önceki  Rick üzerinde deney yapan topluluk teorisiyle uyuşuyor. Rick kolay kolay aylak tarafından ısırılacak biri değil, ölümü de kolay olmadı gördüğümüz gibi. Bence o topluluğun uyguladığı şeyler yüzünden bu hale gelecek -eğer o teori üzerinden gidersek-. Özellikle de Rick son aylak olursa yani Rick tedavinin bulunması için kendini feda etmiş olursa ve tedavi onun sayesinde bulunursa efsane olur. Belki de bu 'yalnız aylak' yeryüzündeki 'son aylak' anlamına geliyordur kim bilir?

10.Sezonda Neler Olacak?



Ne kadar çok finalden bahsettim, dizi büyük ihtimalle filmlerle son bulacak ama 10.sezon filmlerden önceki son sezon mu emin değilim, bu konuda da araştırma yapmama rağmen bir bilgi bulamadım ya da henüz net değil. Bir de ekim'in kaçında geri dönecek tam olarak bu da henüz netlik kazanmadı sanırım. Fragman çıktığında daha net bilgilere sahip olabiliriz :)

Maggie geri dönecek mi?

Bu konuyla ilgili showrunner Angela Kang şöyle demiş: "Çok önemli bir yıldı. Rick'i yazmamız gerektiğini biliyordum." “Hikayenin yarısında olduğu gibi, en azından bir süre için Maggie'yi yazacağımızı öğrendim.”**

Ayrıca Lauren Cohan'ın halihazırda rol aldığı "Whiskey Cavalier" dizisinin reytingleri kötü olması sebebiyle yeni sezonunun iptal edildiğini gördüm youtube'da yapılan bir yorumda -ne kadar doğru bilmiyorum- ama Maggie'nin döneceğini hissediyorum. The walking dead 9. sezon 15 & 16. bölüm incelemesi adlı yazımda Daryl ve Maggie karakterlerini nasıl sevdiğimden bahsetmiştim. Rick gittikten sonra Daryl başrol oldu zaten onda bir sorunumuz yok ama Maggie dönmezse isyan ederim :D

Maggie yokken Hilltop'un lideri kim olacak ?

Yine İnsider sitesinden alıntı yapıyorum: "Hilltop liderinin rolü lanetli bir rol gibi görünüyor. Gregory, Jesus, Enid ve Tara artık hepsi öldü... " Ara sıra pinterest'te gezinirken de görüyorum evet böyle bir inanış var :


Umarım Maggie'ye bir şey olmaz... Peki o dönene kadar Hilltop'un lideri kim olacak ? "Finalden, görünen o ki Hilltop şimdilik Alexandria'ya benzer bir konsey kurmuş... Bertie, Kal ve Eduardo gibi  Hilltop topluluğunun bazı üyelerini birlikte görmek isteriz."** Bu da hoşuma giden bir görüş oldu. Hatta bu sitedeki çoğu görüşü çok beğendim, incelemek isterseniz sitenin adresini aşağı bırakıyorum :)

Radyodaki ses?

Önceki twd yazımda radyodaki sesin Georgie'ye ait olduğunu düşündüğümü belirtmiştim. Yalnız çizgi romana göre o ses commonwealth adlı topluluğa aitmiş ve eğer o ses dedikleri gibi commonwealth adlı yeni bir topluluğa aitse, bizimkilerin tam bir düzen oturttukları sırada yeni bir topluluk gelip, düzenlerini bozmaları olayından sıkıldığımı itiraf etmeliyim. Çünkü bir süre sonra hep aynı şeyler oluyor gibi geliyor. Özellikle otobancıların geldiği yerde uyuz olmuştum. Angela Kang ise ses konusunda şöyle demiş: “Temel olarak“ Merhaba, merhaba, orada kimse var mı? ”Diyorlar. Ve biz bu noktada biraz çekingen davranıyoruz, dürüst olmak gerekirse. Bu, 10. sezonda ilerleyen hikayenin bir parçası haline geliyor. " ** Sonuç olarak Angela Kang'dan da hiçbir şey öğrenemiyoruz :D Neyse bu teori de burada dursun...

Fısıldayanlar, Negan ve Savaş

Pinterest'te ayrıca Negan'ı Alfa'nın boğazına bıçak saplamış halde görüyorum. Bu fan yapımı mı orjinal mi bilmiyorum aslında pek orjinal olduğunu düşünmüyorum. Öyle olsaydı bunu amc paylaşırdı herhalde - o da yayınlanmadan paylaşmazdı-... Ama kesinlikle Alfa'nın sonunu Negan'ın getireceğine inanıyorum. Tahminim şöyle: İlk sekiz bölüm fısıldayanlarla savaş sürecek, sekizinci bölümde Negan'ın alfa'yı öldürmesiyle galibiyet ilan edilecek. Tabii bu sırada da ağır kayıplar vereceğiz. Özellikle sekizinci bölümde çok önemli biri ölecektir çünkü şimdiye kadar ki sezon arası bölümlerde önemli birinin ölmediği bir bölüm hatırlamıyorum neredeyse. Daha sonraki sekiz hakkında ise çok bir tahminim yok belki yine commonwealth denen toplulukla savaş olabilir -adını bile sevemedim- ama dediğim gibi twd artık bunların dışına çıkmalı, yenilik getirmeli. Biz aynı da gitse 30 sezon izleriz ama böylelikle reytingleri de artacaktır diye düşünüyorum... Bir de Rick 5.bölümde gittiği için yine beşinci bölümde oldukça önemli birini kaybedebiliriz. Mesela Maggie olabilir mi ? ya da Maggie'yi sekizinci bölümde kaybedebiliriz -acı ama gerçek- :/

Şunu ek olarak bırakayım: (Sergen Aykuş'a çok teşekkürler bu güzel video için)



Aklıma gelmişken,  youtube'a geçmişken söyleyeyim, the walking dead hakkında en özlediğim şeylerden biri de bölümü izledikten sonra açıp Begeç World'ün incelemesini izlemek. Çok eğlenceli anlatıyor, bölümü izlerken ağlıyorum onu izlerken gülüyorum genelde böylece dengelenmiş oluyor :D tavsiye ederim :)

Bu arada ben çizgi romanı okumuyorum, çizgi romanla hareket eden teoriler var ama onlara da bakmıyorum, çünkü -birebir aynı gitmese de- önceden ne olacağını bilmek istemiyorum. Hatta bunun için sezon tanıtımları hariç fragman bile izlemiyorum. İlk defa izlerken görmek çok hoşuma gidiyor, böyle daha çok seviyorum yani. O yüzden eğer çizgi roman okuyorsanız veya onunla ilgili teorileri biliyorsanız lütfen yorumlarda spoiler vermeyin ;) Bunun dışında tüm teorileri ve twd hakkında her şeyi konuşabiliriz :) Bu arada yazının uzunluğunun kusuruna bakmayın :/ twd söz konusu olunca uzayacağını tahmin etmeliydim baştan, sonradan yazdıklarımı silmek istemedim. Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlara bekliyorum, görüşmek üzere <3

Not: bu yazıyı yazma fikri veren ve beni oldukça motive eden Dert Anası Gülhan’a çok teşekkürler 😊

Kaynaklar:

Gidemedim... 9.sezondan en sevdiğim sahnelerle bitirmek istedim







18 yorum:

  1. Son sezonu izlemedim ama oradan buradan bir şeyler duymuştum. Negan'ı severdim ben onun hatırına izlesem diyorum ama izleyenlerden eskisi gibi zevk vermediğini duyunca vazgeçiyorum. Sen ne düşünüyorsun, eski bölümlerle yenileri hakkında?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kesinlikle izlemelisin... Sekizinci sezonu ben de çok sevmemiştim yani bol aksiyondan biraz sıkılmıştım ama orada da yine güzel mesajlar vardı. 9.sezon'u ise çok sevdim gerçekten, bir de ilk sezonların showrunner'ı Angela Kang 9'da geri dönüyor. O yüzden ilk sezonlardaki havayı hissedebiliyorsun izlerken :) 7 ve 9 twd sezonlarında başı çeker benim için <3 çok sağ ol yorum için, umarım izleyip seversin sen de :))

      Sil
    2. Ebraaarr dün bitirdim dokuzuncu sezonu. Aşırı beğendim. İlk sezonlar gibiydi ve ilk sezonların o havasını özlemişim. Sevdiğim karakterleri baş rolde izlemek aşırı keyifliydi zaten. Daryl, Carol, Michone'la... sonunda işte biz bize kaldık dedim. Yeni gelen kızlar da baya iyiler. Yeni düşmanlarımıza da olumlu not veriyorum, çok şeytanice ve Negannn'ı bol bol izledik yani güzeldi bayaa :D Sen izlemelisin demeseydin izlemicektim. İyi ki izlemişim. Bitirdim zaten geldim direk senin bu yazını okudum. 10. sezon daha müthiş olacak gibi. Gidip Angela Kang'ın alnından öpesim geliyor, çok iyi toparlamış kadın. Zaten bu gidişle ftwd'e tekrar başlayacağım gibi... Sen neredesin ftwd'de?

      Sil
    3. Bu yorumun beni nasıl sevindirdi anlatamam <3 çok mutlu oldum beğenmene, tavsiyemle izlemene de ayrıca mutlu oldum çok sağ ol :) keşke herkes kulak assa buna ama genelde dediğin gibi batırdılar deyip bırakıyorlar :/ kesinlikle psikopatlık konusunda baya iyiler yeni düşmanlarımız :D ayy evet Negan çok iyiydi ya Judith'le falan :) Angela Kang süper di mi :) Yalnız 10.sezon tanıtımını çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim, sen ne düşünüyorsun tanıtımla ilgili? Micchonne ve Ezekiel'in öpüşmesi saçmalığı beni bitirdi resmen. Kendimi bazen ne olur bu gerçek olmasın diye dua ederken buluyorum ahahaa belki hayal filandır yaa :) Ftwd 2.sezon 6. bölümdeyim sen daha ilerideydin galiba, nerede bırakmıştın ki bence ona da devam et çünkü twd ile ikisi birleşecekmiş sanırım :)
      Tekrardan çok sağ ol canım, görüşmek üzere ;)

      Sil
    4. Dedim sadece onuncu sezon hakkında bu kadar uğraşıp uzun bir yazı yazmışsan güzeldir diye düşündüm. İzleyiverdim sonra. Fragman beni tatmin etti ama biraz basitti. Heyecanlı, aksiyonlu falan ama bi olmamışlık var sanki. Evet Micchone ve Ezekiel öpüşmesini beynimden silmek istiyorum. Nasıl unutucam nasıııl. Aynı düşünüyoruz. FTWD'de kızılderili abilerle savaştıkları yerlerdeydim. İleride miyim bilemiyorum... Birleşecekse izlerim kesin ama biraz Ekim'e yaklaşmalıyız. Kesintisiz zombi izlemek istiyorum, kan istiyorum, göz yaşı istiyorum, kaos istiyorum.

      Sil
    5. Harikasın ya, çok teşekkürler renk kattın bu yazıya resmen :)) Kesinlikle aynı düşünüyoruz, oleey! Sonradan şöyle bir şey aklıma geldi ortak bir düşman falan diyor ya Micchonne, sanki böyle bilerek yapmışlar gibi bir his uyandı içimde sanki birini kızdırmak için bu biri de Carol oluyor. Çünkü Micchonne güvenlikten yanaydı Carol da savaş ister. King ile bir anlaşma yapmış olabilirler gibi düşündüm ki umarım öyledir öyle değilse bile gerçek değildir. Gerçek olmadığını düşünmeye devam edeceğim :D kızıl derelilere ben daha gelmedim canım bilmiyorum hatırlar mısın ama gemideler hala ben de -denizden bir türlü çıkamadık- :) Bakalım neler olacak ya kesintisiz zombi evet, yaşasın zombileer :D

      Sil
  2. İzlemedim bu diziyi, zombili şeyler pek cazip gelmiyor, ürkütüyor beni. Ama dünyada bayağı bir hayranları var ve çok ünlü olduğunu biliyorum. İyi izlemeler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de o hayranlardan biriyim sanırım :D en sevdiğim dizi twd ama böyle bir dizinin ötesinde seviyorum neredeyse, karakterleri etrafında gelişen olay örgüsü muazzam ve bir zombi dizisi değil aslında insanlıkla ilgili daha çok. Aslında zevklerimiz benzediğinden senin de seveceğini düşünüyorum Müjde Abla'cığım ama ürkütüyorsa doğru ona bir şey diyemeyeceğim çok teşekkürler, sevgiler kocaman :)) <3

      Sil
  3. The Walking Dead sezon tahminleri dedin hemen yettim gayri:) Çok detaylı ve bu diziye gerçekten önem veren kimseler için tatmin edici bir yazı yazmışsın. Tebrik ederim. Aşağı yukarı aynı tahminleri yürüttüğümüzü fark ettim. Bu arada ben dizinin yapımcılarından bir açıklama okumuştum. 10 sezon aslında The Walking Dead için final sezonu olarak değerlendiriliyor. Ve tabii Fear The Walking Dead için de bu izlemekte olduğumuz sezon aynı şekilde. Bundan sonra iki dizinin de ana karakterinin birleşiminden olan yeni bir senaryo olacağı konuşuluyor. Yeni senaryoda insanların artık bu virüsü çözmek ve tedavi etmek için çalışacağı konuşuluyor. Bu ana kadar olan şey insanların yeni bir yaşam kurma ve hayatta kalma mücadelesiydi. Artık bu yaşam alanları kuruldu. Ve bundan sonra dünyayı yok eden bu virüsün kaynağı araştırılacak gibi bir teori ortaya atıldı. Tabii kesinliği olan açıklamalar değil bunlar. Rick bence de asla tam olarak dönmeyecek ama zaman zaman kendisini görebileceğiz. O yalnız zombi Rick olabilir. Kendisini tedavi için feda edebilir. Üzücü bir son ama ölümü çok anlamlı olabilir bence böyle. Benim de bir teorim var. Bu sezon Rick'in hayatta olduğuna dair bir haber gelebilir telsizden. Ve Michonne bunu öğrendiği anda yola düşüp Rick'i aramaya başlayabilir. Zaten Michonne'un da diziden ayrılacağı yönünden haberler çıkmıştı. Maggie konusuna gelince, Maggie başından beri var olan karakterlerden birisi. Ama Glenn'den sonra çıldırmış durumda. Hiltop'un daha önceki yöneticisini astırması ona hiç yakışan bir tavır değildi. Negan'ı öldürmeye gelmesi gibi davranışları, diğer gruplarla anlaşmaya yanaşmaması onu giderek daha itici bir karakter yapmaya başladı bence. Geri dönerse değişir mi onu hep birlikte göreceğiz. Ama Darly konusunda hemfikiriz. O benim ennn sevdiğim karakter. Ve ona asla bir şey olmamalı. Darly'sız bir The Walking Dead'in asla güzel olacağını düşünmüyorum. Bu arada Negan'a gelirsek, artık hapisten çıkarıldı. Ve toplumun arasında yararlı bir şeyler yapabileceğini Judith'i kurtararak gösterdi. Alfa ile olan savaşta etkisinin büyük olacağını düşünüyorum. Çünkü Negan eski bir psikopat ve bir psikopat, diğer bir psikopatın dilinden çok iyi anlar diye düşünmekteyim. :) Ama Alfa bu dizinin 10 yıllık geçmişinde gördüğümüz en büyük sayko karakter tabii. Bebeğe bile acıması yok hatunun. Ve Negan'la karşılaştırılamaz bile bu açıdan. Negan tecavüz suçuna karşıydı, çocuklara acıması vardı. Bu yönden de onu hep bir yanımızla sevdik aslında. Bu sezon daha çok seveceğimize inanıyorum. Bu arada yapımlarda kullanılan renkler, objeler elbette geleceğe dair bir şeyler söylüyor. Ağacın renginden bahsetmişsin. Benim buna benzer bir çıkarımım yıllar önceki bir bölümde olmuştu. Carol'un sayko eğilimleri olan bir kız çocuğunu vurmak zorunda kaldığı bölümde ileride bir duman vardı. Yangın çıkmıştı. Ve Carol çocuğu vurduktan sonra yangın bitmişti. O yangın bir şeylerin olacağını simgeliyordu. Olacaklardan sonra da duman ve yangın söndü. Böyle şeyler boşuna verilmez eserlerde. Okumasını ve görmesini bilmek gerek. Fear The Walking Dead'de radyasyon alan zombiler var. Orada mutlaka bir çalışma yapılıyor veya yapılmış ama ters tepmiş. Üstelik helikopterler var. Bu sezon Morgan ve ekibin bindiği helikopterin düşmesiyle başladı. O helikopterler kesinlikle bizi çöpçü hatuna ve Rick'e götürecek. Çok uzun yazdım. Ama dert anasına gelip de The Walking Dead sezon tahmini var dersen ben de böyle yaparım işte :) Çok teşekkürler canım keyifle okudum. Arada yap böyle şeyler bence. Çok iyi oluyor. Sevgiyle kal. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne iyi yaptın, süpersin teorilerini ve görüşlerini paylaştığın için çok mutlu oldum gerçekten beğenmene de çok sevindim çok teşekkür ederim ayrıca bu yazıyı yazmam için beni teşvik eden sendin bunun için ayriyeten teşekkür ederim :))
      Ayrıca bilgiler için.. dur en iyisi ben yazımda senden bahsetmeliyim bir güncelleme yapayım aslında daha önce düşünmeliydim bunu, sana yorum bırakınca aklıma geldi neden Dert Anası’na teşekkür yazmadım dedim sonra da kusura bakma lütfen :/
      Evet bu sezonun final sezonu olduğunu ben de bir yerlerden duymuştum ama kabullenmek mi istemedim nedir :D
      Çok üzüldüm ya bitecek olmasına yani hiç bitmesini istemiyorum :/ Çizgi roman da final yapmış bir duygulandım görünce :/ Aa bu arada ne gördüüüüm: 10. Sezon posteri çıkmış gördün mü sen de? Bir festival içinmiş gerçi... SDCC diyorlar ama bu posterden de bir şeyler çıkarabiliriz belki: Twd’nin w’si yukarıda onun yerine büyük bir çarpı var. Bu ne demek? Yürüyen ölüler’in sadece ölüleri kalmış yani tedavinin bulunacağı anlamına geliyor olabilir mi ? Bilemiyorum ama bana çok ilginç geldi... Micchone’la ilgili çıkan haberleri bilmiyordum o da beşte ya da sekizinci bölümde gider büyük ihtimalle o zaman. Maggie’ye gelecek olursak, evet onu itici bulanlar giderek artıyor ben bu duruma biraz üzülüyorum çünkü kendimi onun yerine koyuyorum. Eşin, partnerin, bebeğinin babası, biricik aşkın gözlerinin önünde kafası parçalanarak öldürülüyor düşünsene sen ne hissederdin ? Bunu yapan kişinin en ağır biçimde ölmesini istemez miydin ? Çok rahat Maggie gibi düşünebiliyorum bu konuda çünkü Glenn karakterini ben de çok severdim. Gregory konusunda da ona hak veriyorum ben çünkü Maggie Gregory’e çok şans verdi. Gregory her seferinde ihanet etti en sonunda Maggie’yi öldürmeye kalktı hem de Glenn’in mezarını fırsat bilerek! Belki astırma olayı biraz ağır kaçmış olabilir belki başka bir şekilde öldürebilirdi ama ders vermek istedi çünkü Gregory’nin Maggie’yi öldürme konusunda iş birliği yaptığı kişiler vardı o yüzden bir şey diyemiyorum. Tabii Maggie’de her liderde olduğu gibi yeri geldiğinde acımasız olabiliyor bu da liderliğin getirdiği bir özellik bana kalırsa :)
      Daryl’sız Walking dead olmaz olsun :D Şaka bir yana böyle bir şey yapmazlar herhalde, umarım :) Alfa konusunda da kesinlikle katılıyorum. Bu nasıl bir psikopatlıktır ya, çok şükür fısıldayanların zihniyetine sahip değilim diyorum izlerken :D
      Evet Negan konusunda da hemfikiriz yalnız Negan bir kere Carl’ı gerçekten öldürecekti ya da rol mu kesiyordu sence kaplanın gelip kurtardığı zamandan bahsediyorum ama evet insan Negan’a bir sempati besliyor doğrusu. Kesinlikle bu sezon daha çok seveceğiz Negan’ı... O Carol’ın duman olayını ben hiç anlamlandıramamıştım biliyor musun 😂 belki de daha yeni yeni dikkat etmeye başlıyorum bu tarz şeylere... Fear the Walking dead ile ilgili kısımları hızlı geçtim okurken çünkü ben daha birinci sezondayım :D sana söylemeyi unutmuş olabilirim ben daha yeni başladım ftwd’ye keşke beşinci sezonu izliyor olsaydım ben de şu an ah ah neyse artık... 10. Sezonda bölüm incelemeleri yazmaya çalışacağım bence sen de yazmalısın twd ile ilgili yazılar süper olur eminim ben de keyifle okurum :)
      Çok sağ ol her şey için :) Twd hakkında konuşabileceğim birinin olması beni acayip mutlu ediyor... Benden de kocaman sevgiler, görüşmek üzere :)

      Sil
    2. O zaman önce Fear The Walking Dead'i izle. 5. sezona gel çünkü önemli karakterleri orada göreceksin ilerleyen sezonlarda. Buradan birileri oraya geçiyor. Ve bu işlerin bir araya geleceğini temsil ediyor. O poster yeni diziyi temsil ediyor olabilir. The Walking Dead ve Fear The EWalking Dead birleşecek. Yani 10 sezon final ama sonra aynı konudan yürüyen karakter kadrosu biraz daha genişlemiş bir dizi daha olacak belki X'i vurgulamaları o yeni dizinin adını temsil ediyordur. Aslında final ama dizi bitmeyecek. Daha geniş bir konuyla devam edecek. Orada da tedaviye uğraşırlar artık diye düşünüyorum. Eugene tedaviyi bulacak diye sevinmiştik evet. Aslında o da iyi bir karakter. Bakalım neler olacak. Bu arada bana teşekkür etmene gerek yok. En güzel teşekkür bu yazıyı okumak ve bu yorumları yapabilmek karşılıklı. Asıl ben teşekkür ederim yazdığın için bunu. Görüşürüz canım kendine iyi bak. Dediğim gibi Fear The Walking Dead'i acil izle konuşalım sonra.

      Sil
    3. Harika bir yorum daha işte teşekkür etmeyip ne yapalım bu güzel yorumlara :) oh iyi bari başka bir dizi gibi devam edecek yani rahatız :) o dizi de süper olur kesin tedavi çalışmaları falan <3 evet dediğin gibi x'e vurgu yapmaları ondan olabilir ayy çok heyecanlı ya tamamdır o zaman bir an önce ftwd'yi izleyeyim geleyim en azından birleşmelerine yetişirim diye düşünüyorum sonra yine konuşuruz dediğin gibi sen de kendine iyi bak, görüşürüz :)

      Sil
    4. Ben tekrar geldim. Fear The Walking Dead'in yeni bölümlerini izliyorum şu an. 5. sezon 5. bölüme dikkat diyorum. :) Helikopterler hakkında teorilerimizi doğrulayacak bazı bulgular var orada. O kadar diyeyim.:) Hemen izlemelisin eski sezonları ve yeni sezona gelmelisin. :)

      Sil
    5. Hoş geldin, sefa getirdin :) şu an 2.sezondayım canım, hızlı ilerliyorum ama bakalım ne zaman geleceğim yeni sezona bir de staja başlayacağım için yorgunluktan çok izleyebilir miyim bilmiyorum ama sabırsızlanıyorum 5.sezona gelmek ve bir an önce senle bunları konuşmak için :) <3

      Sil
  4. Detaylı anlatımınız çok güzel. Dizi güzel fakat konusu ilgimi çekmediği için izlememiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için çok sevindim :) belki bu sayede diziye bir şans verebilirsiniz :)

      Sil
  5. yine thesis gibi yazı. eğlendim bilgilendim valla. parça parça izlediğim dizilerden. GoT gibi yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha thesis yorumun güldürdü beni :D aaa parça parça izleme ama ya hepsini izleee Got'u ben de parça parça izlemeyi düşünüyorum :D

      Sil