5 Aralık 2019 Perşembe

2020'den Beklentiler | Mim


Merhabalar herkese :) Tam Kasım'da ne güzel etkinlikler yaptık Aralık’ta da olsun derken yeni bir mim ile geldim :) Hayat Yazıyor başlatmış bu keyifli mimi, bloğunu severek takip ettiğim Sevdiğim Günlük  beni mimlemiş kendisine çok teşekkür ediyorum, sevgilerimi yolluyorum  <3 onun mime verdiği cevapları okumak için tık :) Ve sıra geldi benim cevaplarıma: 

2020 yılına dair beklentileriniz nelerdir? 

Beklenti... Beklenti biraz tehlikeli bir kelime bence. Yani insan beklentide olduğu zaman hep kaybediyor gibi geliyor bana, beklentisi gerçek olmadığı zaman hayal kırıklığına uğruyor. Üstelik hiçbir beklenti olmadan bir şeyler olursa yaşayacağı sevinç de büyüyor insanın... Bu yüzden ben sıfır beklentiyle yaşamaya çalışıyorum; sonradan hayal kırıklığına uğramaktansa hiç bağlanmayım bir şeye diyorum. Aslına bakarsanız yeni yılın da hayatımıza yeni bir şeyler getireceğine pek inandığım söylenemez. Eskiden çok heyecanlanırdım yılbaşı zamanında ama yıllar geçtikçe değişen tek şeyin yılın sonunda yazan rakam olduğunu düşünmeye başladım. Bu yüzden pek heyecanlı değilim 2020 için... Böyle karamsar bir başlangıç yapmak istemezdim aslında yazımda ama bunu bir dua gibi düşünüp öyle cevaplayacağım bu mimi o yüzden yeni yıl hakkındaki düşüncelerimden biraz bahsetmek istedim.

Öncelikle ve en önemlisi sevdiklerimin sağlıklı ve yanımda olması. 2019’da tanıdığım o kadar kişi öldü ki, 2020’de kimse gitmesin. 

Diğer şey ise iş bulmak olacak. Mezun olduktan sonra kendime bir süre vermiştim dinlenmek kendime gelmek için. O sürenin sonuna geldim sanırım gerçi o süre içinde de bir iki yere başvurdum ama bir şey çıkmadı. İşsizim yani :/ İnşallah güzel bir iş bulurum, işimi severek ve en iyi şekilde yaparım... 

Bir de kadın, çocuk, hayvan cinayetleri olmasın artık :/ İnsanlar birbirini sevsin, herkes iyi geçinsin herkes mutlu olsun

Şimdilik bu kadar :) Şimdiden hepinize iyi yıllar diliyorum, gönlünüzden geçen tüm dilekleriniz gerçek olsun umarım. Kendinize çok iyi bakın, görüşmek üzere <3
Vee mimlediklerim:

28 yorum:

  1. Beklenti içinde olmak konusunda o kadar haklısın ki ama işte insanızya ister istemez hücrelerimize kadar beklenti doluyuz. 2019 yılında ben de en yakınlarımı kaybetmiştim senin yazını okuyunca benim de aklıma geldiler, sevdiklerimiz hep yanımızda olsun bu yıl :) Asıl ben çok teşekkür ediyorum mimi cevapladığın için, bolca sevgilerimi gönderiyoruum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ondan bahsetmeyi unutmuşum iyi ki yazdın, ister istemez beklentimiz oluyor haliyle her ne kadar beklentisiz yaşamaya çalışıyorum desem de hayal kırıklığı da yaşıyorum bu yüzden :/ Amin canım, senin de her şey gönlünce olsun umarım ^.^ <3

      Sil
  2. Herşey gönlünce olsun yeni yılda.
    Mimlediğin için teşekkür ederim, en kısa zamanda yazacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım senin de her şey gönlünce olsun :) Yazını merakla bekliyorum ;)

      Sil
  3. Merhaba.Siteniz oldukça hoş ve takip ettiklerim arasında.Zaman ayırıp yeni açtığım bloguma göz atıp takip ederseniz memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bütün dileklerinin kabul olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, inşallah :) yeni yılda her şey gönlünce olsun umarım :))

      Sil
  5. önce iş diliyom sanaaa ve dua da ediceeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Deep :) inşallah senin de tüm dileklerin gerçek olsunn seviliyorsun <3

      Sil
  6. Bütün güzel dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiimm, senin de tüm dileklerin gerçek olsun o zaman seni de mimliyorum cevaplarını okumak isterim :))

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum, o halde haftaya yayında olacak :)

      Sil
    3. Merakla bekliyorum :))

      Sil
  7. Umarım sevdiklerinizle musmutlu bir yıl olur, bu sene vefat edenler de gittikleri yerde çok mutlulardır Allah rahmet eylesin. Siz Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey mimini yapmamışsınız diye gördüm yapmak isterseniz mimledim sizi de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öylelerdir :/ çok sağ ol güzel dileklerin için canım senin de her şey gönlünce olsun <3 mim için teşekkür ederim, yapmaya çalışcam ben de seni mimlemiş olayım o zaman 2020’den beklentiler için :)

      Sil
  8. herkes için mutlu ve huzurlu bir yıl olur umarım 2020 yılı... bu arada blogunda gezintiye çıktım ebrar :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin... Evet evet iyi yapmışsın ne çok yorum göndermişsin, kocaman gülümsedim çok sağ ol :) diğerlerini de yanıtlayacağım yazımı güncelledikten sonra. Sen çok vaktim yok demiştin sanki onun için yazmadım, yazmak istersen seni de mimleyim :))

      Sil
  9. herşey o güzel gönlünce olsun inşallah canım benim tüm duaların kabul olsun inşallah güzel bir yıl olması dileğiyle sevgiler canım benim 😊🌸🌸 mim yapıldı çok teşekkür ederim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben çok teşekkür ederim canım bu güzel dileklerin ve mimi cevapladığın için :) senin de tüm duaların kabul olsun inşallah :) <3

      Sil
  10. beklenti içinde olmanın kötü etkisinin farkındayım hem de baya farkındayım ama bundan da vazgeçemiyorum. bir nokta da umutla beklenti birbirine çok temas ediyor ve bundan kaçmak yetenek işi bence :) yeni yılda her şey güzel olsun dilerim hepimiz için. dediğin gibi zaman sadece rakamlardan ibaret ama yeni başlangıçlar için de bahane oluyor bu döngüler yılbaşı doğum günü veya başka kutlamalar küçük molalar gibi yolda yürürken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ne güzel bir yorum bu teşekkür ederimm, evet umut etmekten de vazgeçemiyoruz işte... ‘Küçük molalar gibi yolda yürürken’ ne güzel bir cümle renk kattın yazıya :) Yeni yılda her şey gönlünce olsun canım, tüm dileklerin gerçek olsun umarım :) <3

      Sil
    2. oleey güzel şeyler olsun bol gülümseme olsun eveet :) <3 <3 <3

      Sil
  11. hayata dair arkadaşımız öykünün yeni bölümünü yazdııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo süper, ilk fırsatta okuyacağım :))

      Sil