5 Aralık 2019 Perşembe

Killing Eve (1.Sezon)

"Bir psikopata psikopat olduğunu asla söylememelisin"

Yapım: 2018-ABD, Tür: Gerilim, Oyuncular: Fiona Shaw, Jodie Comer, Sandra Oh

Bugün size 1.sezonunu izlediğim Killing Eve (Eve'i Öldürmek) dizisinden bahsedeceğim :) 2.sezonunu izler miyim emin değilim çünkü çok ara ara baktım ben bu diziye yani merak ediyorum ama bir taraftan çok bir sürükleyiciliği yok gibi de o yüzden kararsızım 2.sezonu izlemekte, izlediyseniz siz ne önerirsiniz? Bunu da başta söylemek hiç olmadı ama durun kaçmayın hemen yazının devamını okuyun sevdiğim yerleri sona bıraktım çünkü ve güzel bir dizi aslında :)

 Premtime Emmy bir drama dizisinde en iyi kadın başrol oyuncusu ödülü Jodie Comer'e (sağdaki :D), altın küre drama en iyi kadın oyuncu ödülü de Sandra Oh'a (soldaki) gitmiş. Gerçekten ikisi de rollerinin hakkını fazlasıyla veriyorlar (özellikle Jodie dehşet :)) Villanelle (Jodie Comer) tahmin edeceğiniz gibi Eve'i (Sandra Oh) öldürmeye çalışacak ilerleyen bölümlerde. Villanelle'in onunla bir derdi yok aslında o sadece işini iyi yapmaya çalışan -ve fazlasıyla iyi yapan- bir seri katil :D Psikopat kısacası, Eve'de Rusya istihbarat servisinden bir kadınla birlikte çalışıyor ve Villanelle'i yakalamak cinayetleri önlemek istiyor (aslında onun da tek derdi iyi bir ajan olabilmek), hal böyle olunca Villanelle'in de ondan kurtulması gerekiyor. Kısaca konumuz bu şekilde. İngiliz yazar Luke Jennings'in "Villanelle" romanlarından uyarlanan dizinin sezonları sekizer bölüm. Emin olmamakla birlikte 3.sezonu da çıkacak sanırım... 

Villanelle ve Eve'e geri dönersek dizide zaten en çok sevdiğim şey bu iki kadının birbirini kovalamasına rağmen birbirlerine aşırı derecede benzemeleri oldu, çok ilginç geldi bu durum. Yani biri katil diğeri avcı gibi düşünün ama hareketleri, huyları vesaire çok benziyor sizce de çok ilginç değil mi? Bunun dışında dizinin başlangıç sahnesini çok çok sevdim (fragmandaki dondurma yeme sahnesi) ayrıca bu dizide karakterler sürekli bir şey yiyor ya beni de acıktırıyorlar sizi de baştan uyarayım elinizde atıştırmalıkla açın bölümleri :D Fragmanı ve dizinin en sevdiğim soundtrackini de aşağı bırakıyorum, umarım seversiniz. Keyifli seyirler şimdiden...


13 yorum:

  1. Bir an yeni sezon geldi sandım :)
    3. sezon gelsin artık, meraktayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ikinci sezonu izlemeli miyim yani sence :) hahah üçüncü sezon çıktı gibi bir hava oluşturduysam kusura bakma :D

      Sil
    2. Bence izle :)
      Tarih bile vermiyorlar ne zaman çıkacağıyla ilgili.
      Önemli degil :)

      Sil
    3. İzleyim o zamann :))

      Sil
  2. Ikinci sezonu bitirdim. Ilki kadar sürükleyici değil haklısın. Olay biraz daha Eve ile Vilanelle'e odaklanıyor.

    Ama keyifli ve eğlenceli bir dizi kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm daha çok ikisine odaklanıyor demek :) İkinci sezonu izleyip izlememekte çok kararsızım ben de ama çok merak ediyorum bir taraftan :D izlerim belkii :))

      Sil
  3. not aldım bunu daa ne çok dizi var yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsini izlemeye ömrümüz yetmeyecek diye korkuyorum, umarım en iyilerini denk getirip izleriiiz :)

      Sil
    2. Deep bu diziyi izlemiş olabilir misin, sanki senin sayfanda görmüştüm :D yanlışta hatırlıyor olabilirim tabii :)

      Sil
    3. killing eve yok izlemedim ama izlicems :)

      Sil
    4. Hımm karıştırmışım o zamaan keyifli seyirler :))

      Sil
  4. bu dizi sürekli karşıma çıkıyordu, anlattıklarına göre çok iyiye benziyor. listeme yazdım, aklıma estiği gün izlerim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamaan keyifli seyirler diliyorum şimdiden :) ben de game of thrones devam etmek istiyorum özellikle senin blogdaki yazını okuyunca iyice heveslendim ama bir türlü açamıyorum arada oluyor böyle herhalde :)

      Sil