7 Haziran 2020 Pazar

Anime Mimi


Manxcat /Kuyruksuz Kedi'de bu mimi gördüğümde ilk düşüncem keşke daha fazla anime izleseydim olmuştu. Çünkü pek anime izleyen biri değilim, ama kesinlikle anime sevmiyorum demek değil bu. Anime seviyorum aslında ama dizilerde olduğu gibi bu konuda da biraz dengesizim. İkizler burcuyum ya galiba ondan olabilir -bu arada bugün doğum günüm- doğum günüm olduğunu nasıl araya sıkıştırdım ama :D 

Ne diyorduk... Evet, bu mimde en sevdiğimiz beş animeyi yazıyoruz. Ben toplasak beş tane izlememişimdir ahaha :D ama Deep ve Aysu beni davet edince yazmamak olmaz diye düşündüm. Aysu'nun yazısını da buradan okuyabilirsiniz ❤ ❤ ❤.

 1) Another... Yorumumu okumak için tık (:

2) The promised neverland... Yorumumu okumak için tık (:

3) Monster: Dram, gizem, polisiye türünü harmanlayan bu dizinin konusu: Dr. Tenma başarılı bir cerrahtır. Bir gün hastaneye hayati tehlikesi olan iki kişi gelir. Dr. Tenma 10 yaşlarında bir çocuk olan Johan'ı kurtarır. Ancak değişik bir yetimhanede büyüyen Johan durdurulamaz bir psikopat güç olacaktır. Dr. Tenma onu kurtardığına pişman olur ve onun işlediği cinayetleri engellemeye çalışır... 
Konusu da güzel aslında ama 74 bölüm nedir 74 bölüm! Animeler 12 bölüm olmalı bence ya da sezon sezon olmalı. Yine de izlediğim yere kadar keyifle seyrettiğim bir animeydi. 16. bölümde bırakmışım, yine iyi izlediğimi düşünenler?(🙋:D)

4) GoSick: Polisiye türünde bu animede birazcık, azıcık romantizm de var. Tam benim sevdiğim tarz aslında ama neredeyse bunu da yarım bırakıyordum. Ama o zamanlar biraz karamsar bir anıma denk geldi, yoksa sıkıcı değil. Keyifli bir anime yine. Şimdi kaldığım yerden devam ediyorum. Konusu: Kujo, Saint Marguerite Akademisi'ne transfer olur. Burada yeni arkadaşlar edinmeye çalışırken kütüphanede yaşayan Victorica ile karşılaşır. Çok zeki bir kız olan Victorica dedektiflerin bile çözemediği gizemli davalarla ilgilenmektedir. 

5) Beş beş beş yok işte :D ama bu vesileyle uzun uzun zamandır listemde olan Violet Evergarden'a başladım. Güzel başladı. Şimdiden bu animeyi seveceğimi hissediyorum. Evet evet seveceğim bence ben bu animeyi. :) Umarım bir gün çok daha fazla anime izlemiş olup bu listeyi ters yüz edebilirim...

Sevgiyle kalın... :) Jaa-ne <3

24 yorum:

  1. Heyy! Teşekkür ederimm, doğum günün kutlu olsun bu arada :D Ekran fotoğrafı aldım 3 ve 4'teki animeleri izlemediğim için. Violet Evergarden çok güzel benceee, seveceğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyo! Çok teşekkür ederiim <3 Umarım beğenirsin sen de o animeleri :) ayy evet evet Violet ben de seveceğimi düşünüyorum, bakalıım ^.^

      Sil
  2. another sayende izlemiştim :) violeti de izlicem :) diğer yazdıklarını da not aldım gosick filan :) jaaa jaa nee hihihi :) ay doğum günü çocuğuuuu ciciiii seeen oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Violet ben de yeni başladım, bakalım :) umarım seversin diğerlerini de :) <3 Teşekkürleer hihihi :D

      Sil
  3. selam sevgi takipteyim istersen sen de gel ziyarete https://duvartakvimi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin :) çok teşekkürler :) ben de gelirim tabii ki :)

      Sil
  4. 74 mü vay be :D Sezon sezondur herhalde değil mi, sevenleri sezon beklemiştir zamanında belki :D Violet Evergarden'a ben de başlamıştım birkaç sene önce ama birinci bölümü izleyip bıraktığımı hatırlıyorum. Senden yorumlarını bekliyorum o halde, belki ben de bir kez daha denerim izlemeyi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de öyledir bilmiyorum başka animelerde 2.sezon diye görünce bunun öyle olduğunu düşünmedim :)
      Yorumlarımı söylerim elbette :))

      Sil
  5. yaa doğum günün kutlu olsuuun :) Another benim de en sevdikleirmdeen :) violet ben de izleyeceğim ne zamandır merak ediyoruum :) diğer söylediklerini bilmiyorum onları da izlerim :) 74 bölüm çok değil bence yaa bleach ikinci kez izliyorum ve bölüm sayısı 366 :D ben de yaptım bu arada ama kuralları aştım birazcık belki seversin konularınıı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^.^
      12 bölümlük animelerden sonra bana çok geldi :D
      Hemen geliyorum senin yazına :)

      Sil
  6. Ben de anime severim diyorum ama 5 tane çok sevdiğim anime çıkarabilir miyim bilmiyorum :D Bir ara ağırlık vermeliyim kesinlikle animelere.

    Ayy 74 bölüm nedir, tamam bölüm süreleri kısa ama göz korkutuyor bir kere :D

    Haikyuu'yu öneririm bu arada, kesinlikle çok eğlenceli bir anime :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haikyuu tamamdır not aldım :) teşekkür ederim :))

      Sil
  7. Geçmiş doğum gününü kutlatarak başlıyım. Bende pek anime izlemiyorum. Ama seviyorum. Bu mim sayesinde de bir sürü yeni anime keşfettim. Senin önerilerinide not aldım. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) evet bu mim iyi oldu birçok anime keşfettik :) umarım beğenirsin sen de, keyifli seyirler şimdiden :)

      Sil
  8. son yazıma bi bakasın amaa sın :)

    YanıtlaSil
  9. heeeey yeni dizi başladı, dizifux sitesinde, the pier, ispanyol dizisii, visavis teki hapishane polisi burda polis rolündee, ve casa papeldeki profesör de vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo sağlam oyuncular diyorsun :)
      Tamamdır bir bakayım <3

      Sil
  10. Aaaa hepsini ilk defa gördüm. Listeme de aldıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) Keyifli seyirler şimdiden, umarım seversin :)

      Sil
  11. Geçmiş doğum günün kutlu olsun.
    Bir dönem çok anime izledim.
    Ama bahsettiğin animeleri izlemedim .
    1 aydır çok yoğundum sınavlardan sonra da küçük bir tatil yaptım kafamı karıştıran şeyler oldu karışık bir aydı uğrayamadım bloglara :(
    Güzel mim olmuş yazılarının devamını bekliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)
      Anladım, oluyor bazen öyle. Tatil yaptığın iyi olmuş. :)
      Ben de senin yazılarını bekliyorum <3

      Sil
  12. Tam beş için anime önerecektim Violet'e başlamışsın, çok hüzünlü değil mii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bakalım daha başlardayım pek ilerleyemedim :D

      Sil