24 Mayıs 2019 Cuma

Another | Anime


Benden bir tane daha var
Birini acı çekercesine seviyor
Şimdi söyle hadi, hangisi gerçek benim?

Yapım yılı: 2012 Tür: gerilim, gizem, korku, okul


Another benim ilk izlediğim anime, o yüzden yeri bende çok ayrıdır. Popüler animelere bakarken (death note’u sevmemiştim) konusunu ve afişini beğenip başlamıştım sonra da devamı geldi zaten :)
12 bölümlük animemiz, Yukito Ayatsuji tarafından yazılmış manga uyarlaması artı bir bölüm ova'sı var. 1998 yılında geçen olaylar 1972 de yaşananlara dayanıyor. 

15 yaşındaki Sakakibara-kun Tokyo'dan annesinin doğduğu yere, Yomiyama'ya taşınır ve lanetli 3-3 sınıfına kaydolur. Bu sınıf diğer sınıflar gibi değildir. Bu sınıfın güvenlikten sorumlu üyeleri vardır, ayriyeten uyulması gereken kuralları. 'Olmayan' ile konuşmamak gibi... O sene 'olmayan' yıllar önce ölümüyle tüm olayları başlatan Misaki Mei ile aynı adı taşıyan, tek gözünde bant olan tuhaf bir kızdır. Sınıfa yeni biri gelmesiyle herkes telaşa kapılır. Hiçbir şeyden haberi olmayan Sakakibara ise çoktan Misaki ile konuşmuş ve kaçınılmaz olayları başlatmıştır...

Ben en çok Misaki karakterini sevdim bu animede. O gizemli, hüzünlü, yalnız, hatta yer yer ürkütücü halleriyle en sevdiğim karakter oldu... İkincisi de tabii ki Sakakibara :)

Açılış şarkısını da sevdim ben ama herkese hitap etmeyebilir. Daha fazla bir şey söylemeyim spoiler olmaması için, sadece sonlara doğru bir bölümü sıkıcı gelmişti bana, onun dışında bir şey daha var ama onu söyleyemiyorum izlerseniz yorumlarda konuşuruz :) 

Hoşça kalın şimdilik, Jaa ne...<3

25 yorum:

  1. Bigilendirme için çok teşekkürler Ebrar Hanım. ''Beni Benden Daha İyi Anla'' şiirimi okumak için sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, ben teşekkür ediyorum yorum için :)
      Tamam hemen geliyorum ;)

      Sil
    2. Çok teşekkürler, saygılar.

      Sil
  2. Animeler çok tatlı ya ben genelde eğlenceli olanları izlerdim :) Lovely Complex i tavsiye ederim :) Bu animeyi de not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çok tatlı oluyorlar, ekledim not defterime çok teşekkür ederim :) umarım izleyip beğenirsin :)

      Sil
  3. hımm anime her türlüsünü severim. bunu da not alayım. olabileer :)

    YanıtlaSil
  4. Anime izlemedim çok :(( Aslında izlesem seveceğimi düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok izlemedim aslında, monster'a başlamıştım bundan sonra 15. bölümde mi ne bıraktım çok fazla bölümü vardı. Şuan promised neverland'i izliyorum baya sevmeye başladım animeleri, aynen bence de seversin...umarım :))

      Sil
  5. Hiç anime izlemedim, vaktim oldugunda deneyecegim :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Umarım izleyip beğenirsiniz, çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Güzel öneriniz için teşekkürler listeme ekledim.
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz çok teşekkürler ben de geliyorum hemen :)

      Sil
  8. Anime izlemeyi hep istedim ama maalesef hiç kısmet olmadı.Bunu da not alıyorum umarım izleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım izleyebilirsin hatta bundan başlamak güzel olur, teşekkür ediyorum :)

      Sil
  9. son yazımdasın şekerlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy gördüm evet, çok mutlu oldum sağol bir tanesin sen :)<3

      Sil
  10. Bu animeyi sürekli görüyorum ama bir türlü fırsat bulamadım izlemek için.. Elimdeki bitirebilirsem başlayacağım. :)
    Teşekkürler güzel önerin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, tekrardan görür müsünüz bilmiyorum ama şu an izlediğiniz anime hangisi? Umarım bu animeyi de seversiniz teşekkürler :)

      Sil
  11. ay izliyom ya çok güzel. 11. bölümdeyim çok fenaa. delirdiler galiba içlerin lanet girdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy süpeer çok sevindim :)) evet lanet yüzünden öyle oldular :D

      Sil
  12. bitirdim süper güzeldiii yazdım şimdi blogaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum bile harika yazmışsın eline sağlık ;) sevmene çok sevindim :))

      Sil