31 Mayıs 2020 Pazar

Film Meydan Okuması #31


Bir meydan okumayı daha bitirdik :/ Etkinlik için tekrardan Şule Uzundere'ye ve Zihnin Arka Sokakları'na teşekkürler ve benim de Blog Beyi'nden haberim olmuştu. İyi ki paylaşmış, oldukça keyifli bir meydan okumaydı. Filmler hakkında düşünmek iyi hissettirdi... Zaman çok hızlı geçti benim için. Neyse, şimdi bugünün sorusuna geçelim :) 

31) En kısa zamanda izlemek istediğiniz film hangisi? 

İzlenecekler listemde beni bekleyen filmlerin hepsini en kısa zamanda izlemek istiyorum. Bir kısmını paylaşayım sizlerle :) 

It
Wonder
Üç renk serisi
Adams Family
The platform
Geceyarısı Kabusu
Hayalet Süvari
Rebecca
Sevginin Gücü
Seven
Wall-E
Non stop

Bu filmlerden izledikleriniz var mı? Beğendikleriniz? Başka önerileriniz? 
Yorumlarınızı bekliyorum ;) <3
Ve 
Meydan okumadaki diğer yazılarımı okumak için tık:

23 yorum:

  1. Seven'i izlemelisin kesinlikle. The Platform izledim ama benlik değildi. Sevginin Gücü güzel ailece izlenir hatta. Hayalet Süvari de güzeldir. Diğerlerini bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seven çok merak ediyorum, hep karşıma çıkıyor ama bir türlü izleyemiyorum nedense, bazı filmler öyle oluyor bende. Tartışmalı film the platform, bakalım ben ne düşüneceğim :D

      Sil
  2. Non stop'u bende havacılık filmlerinde öneriler olarak vermiştim bloğumda. Sen de kesinlikle seversin :)) bloğun güzel bu arada izlemeye aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)) ben de bloğunuzu takip etmiştim, en kısa zamanda o yazınızı ziyaret edeceğim :)

      Sil
    2. teşekkkür ederim :) sık sık beklerim

      Sil
  3. üç renk mavi, en sevdiğim ilk on film arasına giriyoo. ilkay da seviyo ama o görmedi herhalde listede farketmedi yanii :) sevginin gücü leon sürekli izlediklerimden, mutluluk filmlerimden, amelie gibi. wall e e tabii minnoş ponçik film :) rebecca eski film o da çok iyi tabii, bu filmin iki tane yerli versiyonu var, biri türkan şoray diğeri çolpan ilhan yanılmıyorsam :)non stop iyi aksiyon uçak filmiii :) seven da iyi film ama ben sıkılıyom o filmde, fight club da da sıkılıyom, fincher karamsar yaa :)hayalet süvari depp eğlenceliii :) the platform ilginç ve bir felsefesi de var ama zor izledim iğrenç sahneler var yaa bakamadım biçok sahneye, bi daha izlemem yani :) it stephen king her zaman izlenir. wonder kitabını okudum daha izlemedim ama güzeldir tabii :)addams family eskisi komiiik, tuhaf aile hihihi :) geceyarısı kabusu izledim ama unuttum bi daha izleyim :) sen de madem ölü gelin ve makas eller adlı iki filmi de izlee :) ama bu listende sıralamam şu: üçren mavi, leon, wall e :) diğerleri önemli değil hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç renk maviyi en başa koydun demek, daha da merak ettim şimdi :) ölü gelin ve makas eller izledim, hatta blogda da yazmıştım, unutmuşsundur :D the platform sen öyle diyorsan ben de aynı düşünürüm gibi, ben de izleyemem yani. Bir bakarım yine de ;) Fight club’ı hala izlememiş olmam 🙈😂 üç renk’i ben İlkay’da görmüştüm zaten, Non stop’u da sen önermiştin <3 bu arada alakasız olacak ama visavis yorumunu okudum, şimdi kadınları hapishanede görmek istemiyorum ama keyifli bir zamanımda izleyeceğim mutlaka, teşekkürler şeker :) <3

      Sil
    2. üç renk mavi, kieslowski tabii, onun, veronikanın çifte yaşamı, aşk üzerine bir öykü, ölüm üzerine bir öykü, bunları da izle. kieslowski, dünya sinemasının en iyilerinden yaa :) mavi nin müziği de unutulmaz :) visavis yeni sezon da geldi, ivit ama ne hapishane ne aksiyon hihi şekerliiik :)

      Sil
    3. İlkay
      Olur öyle aradaa :D

      Deep
      Kieslowski’den bir haber kalmışım. Bakayım en kısa zamanda :))

      Sil
    4. Hihi booo :) iyi geceler :)

      Sil
    5. the odd family zombie on sale izleseneee kore filmisiii :)

      Sil
    6. Koreee :) tamamdır izleyeceğim ilk fırsatta :))

      Sil
  4. Aa çok iyi oldu bunu öğrendiğim, teşekkürler :) 1991 versiyonunu izlemeye dikkat edeyim :) <3

    YanıtlaSil
  5. Etkinliğe katıldığın için teşekkürler. Düşündüğüm kadar zaman ayıramadım ama ben de hem yazarken hem yazılanları okurken çok keyif aldım.

    Wall-E en sevdiğim animasyonlardan biridir. Bu listede en önce onu izlemelisin bence. Şimdiden keyifli seyirler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, ben teşekkür ederim :)
      Wall-E ne zamandır listemde, çok merek ediyorum :) Umarım en kısa zamanda izlerim ^.^

      Sil
  6. anime mimi daptıım ya sen de yapsanaa, bikaç gün önce de en 5 yabancı dizi mimi vardıı yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa anime mimii evet kuyruksuz kedi’de görmüştüm senin yazına da bakmaya geliyorum hemen merak ettim cevaplarını ^.^ yaa ben animelerde pek iyi değilim ki, toplasak beş tane izlememişimdir yarım bıraktıklarıma devam etsem beşi geçerdi herhalde :D çabuk sıkılıyorum galiba ya da çok etkilenmem gerekiyor devam etmem için :/ dizilerde de aynı şekilde yaa ben filmlerde daha iyiyim galiba :)

      Sil
    2. Hey, Anime Mimi'ne seni davet etmiştim oysa... Üzüldüm ya, birkaç tane animeden de oluşsa yapmanı isterim, umarım yaparsın :)

      Sil
    3. Aa bilmiyordum çok teşekkür ederiim :) yazın gözümden kaçmış galiba yaa hemen bakıyorum :) O halde yapmaya çalışacağım elbette ^.^

      Sil
  7. son yazııım ilgini çekebiliir :)

    YanıtlaSil