1 Mayıs 2019 Çarşamba

Favoriler - Film Müzikleri



Dizi müziklerinin çok kısa bir liste olduğunu fark ettim ve severek dinlediğim film müziklerinin bir listesini hazırladım aslında daha fazla dizi müzikleri dinlerim ama sadece yeni bulduklarımı yazmışım o yazımda. Burada ise yeni eski fark etmez en sevdiğim film müzikleri var :)
Yazarken de bunları dinlerim hep, bana ilham verdiğini düşünürüm... Ayrıyeten bu müziklerin ait olduğu filmler de hep sevdiğim filmler genelde korku-gerilim türünde ama olsun müzikler daha çok duygusal geliyor bana zaten parantez içlerine filmlerin adını yazdım. İlk baştakiler şarkı, sadece müzik olanları dinliyorum tabii yazarken yoksa kafa karışır :D Baştakilerden izlemediğim filmler de var açıkçası çünkü onları spotify'den buldum :) Rammstein Sonne'sini ise listen next adlı bir uygulamada keşfetmiştim normalde Rammstein kadar ağır rock veya metal dinlemem, daha hafif şarkılar ve alternatif severim ama sonneyi sevdim nedense gerçi o kadar ağır değil sonne de. Benim gibi film müziklerini dinlemeyi çok seviyorsanız listen next güzel bir uygulama ama bir süre sonra hep aynı müzikler çıkıyor baştan söyleyeyim. Buyurun listeye o zaman, umarım beğendiğiniz müzikler olur aralarında :)

Rammstein-Sonne  (fear dot com)
Good vibrations/ us soundtrack - the beach boys
Anthem Us ost- Michael Abels (us)
Prologue/ welcome to creepshow (main theme) - John Harrison
Laurie's theme/ halloween soundtrack- John Carpenter
Christian Henson (feat. Dot Allison) lullaby (triangle)
20.searching end titles soundtrack (searching)
Physicks ost (glass)
Gothika ost -miranda theme (gothika)
Hitchcock's music psycho (psycho)
Identity (2003) ost end credits
Prologue Alan Silvestri (identity)
The grudge theme lyrics
Solstice 2008 soundtrack -track 1- score main theme (gün dönümü)
La cara oculta (2011) soundtrack
Suite from John Carpenter's the ward -Mark Kilian (the ward)
The ward soundtrack
Murder on the Orient Express  14 Confession  Soundtrack  Patrick Doyle
Mama Soundtrack  02-The Encounter and Main Title
María López Gallego - Dies Irae Day of Wrath (open grave)
Perfume soundtrack Laura's murder
Oculus remix (2013)
The Messengers Theme Song - Apocolypse
The happening main theme



12 yorum:

  1. Çok güzel bir seçki olmuş. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim güzel yorum için :)

      Sil
  2. Ben de pek severim film müziklerini, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek, senden de öneri beklerim o zaman :)

      Sil
  3. Bizi etkileyen filmlerin müzikleri de bir ayrı geliyor güzel bir liste oluşturmuşsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, başka bir zaman dinlediğinde yine o filmi düşünebiliyorsun ya o çok güzel, çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Çalışırken müzik dinlemek bana da iyi geliyor. Motive olmak için bence bire bir. Ben sakinleştiren müzikler aramasıyla yt den buluyordum parçaları. Mesela 1 saat civarında kesintisiz dinleme şansı oluyor. Listenden üç parçaya baktım üçü de gerilim çıktı. :)) Mama yı çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim öncelikle biraz gerilim evet ama sevmene çok sevindim :) çalışırken başta ben de dinliyorum konsantre olmak için sonrasında kapatıyorum konsantrasyonum bozulmasın diye biraz garip bir cümle oldu ama :D sakinleştiren müzikleri de deneyim bir o zaman :)

      Sil
  5. Filmlerden müzik keşfetmeyi çok severim ben de :)) Dinleyeceğim şimdi birkaçını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ne güzel ben de öneri bekliyorum o zaman :) dinlediysen umarım beğenmişsindir ;):)

      Sil
  6. heeey saol yaaaa ay bu çok güzel olduuuu :)

    YanıtlaSil