7 Ocak 2020 Salı

Acil Arama (The Call)


Yapım: 2013, ABD Yönetmen: Brad Anderson Senarist: Jon Bokenkamp, Richard D'Ovidio Oyuncular: Halle Berry, Abigail Breslin, Morris Chestnut

Geçen hafta tv'de izlediğim 2020'nin ilk filmi ile geldim, gerçi ondan önce organize işler sazan sarmalı vardı ona da göz gezdirmiştim ama adam akıllı izlediğim ilk film diyeyim. Sonrasında film izleyemedim; dizi daha çok izliyorum bu sıralar. Atiye son iki bölümdeyim, W izliyorum bir taraftan. Killing Eve 2.sezona devam ediyorum. Bitince hepsine yorum girebilirim umarım. Aa bir de Dracula izlenecek, neyse konuyu çok dağıtmadan  gerilim, suç türündeki filmimize gelelim :)

Polis acil arama hattında çalıştığınızı düşünün; hattın öbür ucunda genç bir kız evinde yabancı bir adam olduğunu söyleyip sizden yardım istiyor. Ekipler harekete geçiyor, siz kızı yönlendirerek elinizden gelen her şeyi yapıyorsunuz ama birden onu kurtarmak için çok geç olduğunu fark ediyorsunuz. Ne yaparsınız?

İşte, 911 acil yardım hattında operatör olarak çalışan ana karakterimiz Jordan (Halle Berry)  tam bu durumda ve o pozisyonda çalışan birinin psikolojisini çok iyi yansıtmış. Gerçekten çok stresli bir iş değil mi sizce de? Birinin ölümünden kendinizi sorumlu tutmanız, suçluluk hissetmeniz işten bile değil. Bu yüzden film boyunca hattın öbür ucundaki kişilerin olduğu kadar Jordan'ın da gelgitlerine daha doğrusu ruh halindeki değişimlere şahit oluyoruz.  

Halle Berry'yi daha önce Gothika'da izleyip beğenmiştim. Bu filmde de iyiydi, fena değildi ama Gothika'daki performansını daha çok sevmiştim sanki. Oscar kazandığı 'kesişen yollar' filmini ise izlemedim. Siz izlediniz mi, nasıldı? Yorumları bekliyorum.  

Uzun lafın kısası, ben filmi sevdim soluksuz izlediğim değişik bir filmdi. Sizin de heyecanla izleyeceğinizi düşündüğüm bu filmi izlemenizi tavsiye ederim. Şimdiden iyi seyirler!

(Film yorumunun sonuna soundtrack eklemek alışkanlık gibi olmuş bende, bir eksiklik hissettim ama neyse bu seferlik böyle olsun bu arada spoiler olmaması için bilerek yazıyı kısa tuttum ve fragmanı koymadım bence siz de izlemeyin fragmanı, tekrardan keyifli seyirler ;))
  

19 yorum:

  1. Filmi hatırlamak ve hatırlamamak arasında gidip geliyorum, izlemiş olduğum duygusu daha ağır basıyor ama üzerinden çok zaman geçmiş sanırım. Tekrardan izleyeyim, bu tarz filmleri seviyorum. Kesişen yolları izlemedim ama ondan eminim. :) Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırlamıyorsan tekrar izlemelisin bence de belki de izlerken hatırlarsın ;) ne demek, keyifli seyirler :))

      Sil
  2. Hale Berry iyi oyuncu bence,ona benzeyen biri daha vardı şimdi ismini çıkartamadım,ne zaman onu görsem Hale Berry aklıma geliyor..🙂 Bu filmini izlememiştim,izleyelim bi ara..Elinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halle Berry’ye benzeyen oyuncu mu ben de çıkartamadım :D Keyifli seyirler şimdiden :)

      Sil
    2. Zoë Saldana,"Kolombiyalı:İntikam Meleği" filminde görmüştüm..😊

      Sil
    3. aa evet o daha genç sanki ama birkaç fotolarını çok benzettim ben de, teşekkür ederim bilgilendirme için :))

      Sil
  3. the call iyi heyecanlı film evet amaa bi de şunu izle nefis :) suçlu (den skyldige) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemiştim onu da ama biraz karmaşık gelmişti, biraz dolu kafayla izlemiştim onun etkisi olabilir :D

      Sil
    2. the other and of the line var bi de. o tatlişli gerilimli diyel :)

      Sil
    3. Oo süper izleyim onu :) <3

      Sil
  4. heey bak, ortak öykümüz, ben yazdım yeni bölümü, ebemkuşağı da yazdı yeni, şimdi fatoş yazacak. sen de istiyon yaaa, yazcaksan söleee :) öbür bölümü veya dahs sonraa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonu kurs var ödevler falan yoğun oluyor, pazartesi yazabilirim Fatoş'tan sonraa ya da o hemen yazarsa başka yazacak olursa hemen ondan sonraki bölümü yazarım fark etmez benim için :)) <3

      Sil
    2. fatoş yazsın. zaten haftasonu yaaa. sen yazarsın tamam fatoştan sonraaaa :)

      Sil
    3. Tamamdır anlaştık ;)

      Sil
    4. dün gece yazdı fatoşşşş :)

      Sil
    5. Eveeet okudum, yorum bırakacaktım benimki de yarın yayında olur inşallah :)

      Sil
  5. Very interesting and inspirational post! <3
    I follow you and invite you to my place
    https://milentry-blog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome to my blog, thank you <3 I'm coming to visit your blog :)

      Sil
  6. Açılış için iyi bir film olur bence, izlersen umarım beğenirsin keyifli seyirler :)

    YanıtlaSil