23 Ocak 2020 Perşembe

Karanlık Şato Gotik Edebiyat Kulübü 2020 Okuma Listesi


Merhabaa, bildiğiniz üzere -bilmeyenler için link: Karanlık Şato Vampirler ve Diğer Şeyler - geçtiğimiz yılın haziran ayında Berfin in iki yıl önce kurduğu gotik edebiyat okuma kulübüne katılmıştım. (O zamandan beri büyük bir keyifle okumalara katılıyorum ❤ tabii bu ayı saymazsak 🙈 ama karanlık kitaplıkta toparlayacağımı umuyorum.) Bu daa 2020 okuma listemiz, bizimle birlikte okumak isterseniz bekleriz <3 Bunun için kitap paylaşımlarınızda instagram adresinden Karanlık Şato'yu etiketleyip gönderilerde görüşlerinizi belirtmeniz yeterli. Okumaları şimdilik instagram üzerinden yapıyoruz. İnstagram adresimize buradan , Berfin'in yazısına da buradan ulaşabilirsiniz. Okuma listemizi beğendiniz mi, en çok hangi ay ilginizi çekti? Yorumları bekliyorum ayrıca herkese şimdiden keyifli okumalar... O zaman şimdilik hoşça kalın, görüşmek üzeree :) <3

24 yorum:

  1. Bu etkinlikler çok güzel oluyor kitapları ayarlarsam ben de bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki bekleriz her zaman, çok mutlu oluruz katılırsanız teşekkürler :))

      Sil
  2. Bu etkinlikleri seviyorum ama uyamadığım için katılamıyorum. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :) sana da keyifli okumalar okuduğun kitaplarda <3

      Sil
  3. Yaaa, böyle kitap yazılarını seviyorum ben:))
    Gotik edebiyat:)
    Deep'te yorumunuzu gördüm, Rita'yı birkaç ay önce blog'da yazmıştım detaylıca, Deep'cim de bende okuyup başladı sanırım. Siz de izlediniz mi? 5. sezonu geliyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmenize çok sevindim, teşekkürler :)) eveett gotik edebiyat çok severim <3 Aaa Rita'yı izlemedim ben henüz, o yazınızı da gözden kaçırmışım Atiye'yi okudum ama, Rita güzel galiba ben de başlayayım en kısa zamanda :)))

      Sil
  4. Bu türü okumadım pek ama çok merak ediyorum. Kitapları edinebilirsem eğer katılmayı çok isterim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii çok seviniriz :)) teşekkürler istersen instagramda takipte kal maratonlarda kitaplığından da uygun kitaplar çıkacaktır ;)

      Sil
  5. Ya çok güzelmiş. Sen okudukça burada da paylaşır mısın canım, senin beğendiklerini edinip okumayı çok isterim. Çok seviyorum bu tür kitapları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki canım ben burada paylaşıyorum genelde. Ayrı yorum yazısı yazmazsam ay sonu değerlendirme yazılarında instagram yorumumu paylaşıyorum. Uğultulu tepeler, Lovecraft, operadaki hayalet şimdiye kadar en sevdiklerim... Uğultulu tepeleri okumuştun sanki sen de, operadaki hayalet ve lovecraft-cthulhu’nun çağrısı okumadıysan kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle operadaki hayaleti mutlaka okumalısın. Yine paylaşırım sana da haber veririm sevdiklerimii :)) <3

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. :) Uğultulu Tepeleri okumuştum evet. Operadaki Hayalet listemde vardı, diğerine de bakıyorum hemen canım. :)

      Sil
    3. Operadaki hayalete bayılacaksın, diğeri biraz korku :D keyifli okumalar canım <3

      Sil
  6. hımm, ağaç ev, her ay bir kitap bir film, oscar, ortak öykü, dört etkinlike girdim, bu dursun artık, senden izlerim. anneeee, korkunçlu etkinlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tabii ki deepsi sen de insansın dinlen biraz ;) korkunçlu etkinliik evett :)

      Sil
  7. Horace Walpole Gotik edebiyatın babası diye biliniyo..Kurgu ve romantizim üzerine kurulu korku (öcü) edebiyatı..Deep,de böle öcülü filmleri seviyodu..🙂 Böyle etkinlikler iyi aslında..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz daha çok kitap okuyoruz ama filmde izleyebiliriz tabii ki. Otranto Şatosunu duymuştum ama yazarın adı aklımda kalmamış, teşekkür ederim bilgilendirme için :)

      Sil
  8. heey biliyon muuu, oskar adaylarında, seninle aynı filmleri seviyos. az önce ilkayda da dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett, sevindim aynıları sevmemizee :))

      Sil
  9. ya arkadaş imrendirdiniz bende katılacagım etkinlige artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah imrendirdik biraz evet :D çok seviniriz teşekkürler :))

      Sil
  10. iyi geceleeer, nası gidiyooo filmleer. sessiz gemi ile bu gece, ejderhanı nasıl eğitirsin, gizli dünya, izliyoz, anime oskar adayı, ne keyifli film ya, toy story dört de dün izledik, o da biricik, klaus da zateen, ama diğer iki adayı bulamadık nettee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bulamamak sıkıntı, parasite’e çok uğraşmıştım ben de. I lost my body çok merak ediyorum bir sitede görmüştüm sen söyleyince baktım kaldırıldı yazıyor. Diğer söylediğin animeleri izlerim inşallah :) güzel gidiyoree knives out izledim ben de daha yeni, beklenti yükseltmeyim şimdi sen izleyince yine konuşuruz oleyy :)

      Sil
    2. judy, bombshell, missing link, to lost my body, bulursan bunlarııı söleee hihhii :) knives out detektifli, katilli filanmış, severim ki zatensiiii :)

      Sil
    3. Tamamdır bulursak haberleşiriz, atarız birbirimize, bana da seversin gibi geliyor ;)

      Sil