1 Şubat 2020 Cumartesi

Oscar Adaylarını İzliyoruz ❤

"Mutlu bir ifade takın"

Merhaba herkese :) Oscar adaylarını izlemeye devam ediyoruz, etkinliğe katılan blog dostları: 

Handmade , Adadenizi ve Almanyalı Gelin de benden önce yazanlar. Oscar filmlerini izleyip paylaşmışlar bloglarında. 

Deep, Sessiz Gemi ve Gözde filmleri toplu olarak yorumladılar bloglarında. İlkay, Oytunla Hayat, Farklı Diyarlar izlediklerini ayrı ayrı yazdı. Fatoş ve Mor Düşler Kitaplığı da katılmak istediklerini söylemişlerdi ama izlediler mi bilmiyorum. Yorum bırakırlarsa güncellerim yazıyı yine ;)

Ben de filmleri toplu olarak yorumlamayı düşünüyorum törenden önce -dün özgün senaryodan  knives out'un yorumunu girmiştim sadece, okumak için tık - En iyi filmde Irishman ve once upon a time in hollywood kaldı izlemediğim. Şimdilik favorim Joker, parasite ve little women da çok iyi sonra ford vs ferrari ve jojo rabbit. 1917 de güzel. Marriage storyde biraz sıkıldım sadece.  Son bir hafta kaldı en iyi filmi bitirdikten sonra two popes, Judy ve Klaus izlemek istiyorum. 

Sizler hangilerini izlediniz veya izlemek istiyorsunuz? Yorumları bekliyorum, görüşmek üzere :)) <3

25 yorum:

  1. Pasif katılımcıyım ben, benim ipimle kuyuya inilmez. :) sizin yorumlarınızı okuyup yavaş yavaş izlerim. Keyifle takip ediyorum hepinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha tamamdır ;) teşekkürleer <3 beğendiklerimizden izlersin sen de :)) joker, parasite, Little Women, jojo rabbit, ford vs ferrari...

      Sil
  2. Little Women kaldı sadece, onu da izleyip yazımı yayınlayacağım inşallah :D Benim favorim Jojo Rabbit en iyi film için. Hepsini izlemedim tabii ama :D Irish Man inanılmaz sıkıcı bir film şimdiden Allah sabır versin diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha teşekkür ederiim, irishman ve hollywood’u bilerek sona bıraktım ama işte artık izlemeliyim uyurum belki izlerken :D Jojo rabbit de güzeldi çok tatlıydı. Merakla yazını bekliyorum o zaman <3 Little women da çok güzel, keyifli seyirler :))

      Sil
  3. Oo süper, merakla bekliyorum yazını :)) <3 Parasite bir siteye üye olup izlemiştim, yarın izlediğim yere bir bakayım kaldırılmadıysa atarım link ;)

    YanıtlaSil
  4. oleey ben de yazıcam bu hafta bakalıms. pain and glory, judy, bombshell var daha :) judy ve bombshell bulursan söle banaaa :) animeden de iki tanesini bulamadı :) to lost ve missing link. jojo, 2017 adaylarım şimdiliks :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursam söyleriiim :)) keyifli izlemeleeer ;) benimde kazanır dediğim 1917 istediğim joker. Jojo da olabiliir tabii, bakalım :)

      Sil
  5. Jokerin çok adaylığı var,oscarı alır bence,bir sürpriz olmazsa tabii..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım alır, o kadar adaylığa rağmen içimde sadece erkek oyuncuyu alacak gibi bir his var nedense, teşekkürler güzel yorum için :)

      Sil
  6. Joker dışındakilere yabancıyım diyeyim yazıları takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim takip etmenize, teşekkürler :))

      Sil
  7. En iyi film kategorisinde 1917 (iyi bir şey bulamadım izleyemedim) once upon a time in hollywood ve Little Women kaldı. İzlediklerim içinde en çok Jojo rabbit ve Parasite filmlerini sevdim.
    The Two Popes ve The Lighthouse de gayet iyiydi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parasite, jojo rabbit ben de çok sevdim :) once upon a time in hollywood'u bitirmek üzereyim yani fikir olarak güzel ama biraz sıkıcı o da. The lighthouse'u gözden kaçırmışım vakit kalırsa ona da bakayım :)

      Sil
  8. ben de izledim joker i sadece. yorumumu yeni yazabildim ve madem öyle etkinliğe de katılayım dedim deepten haberim oldu :.) harika bir etkinlik başlattın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum bu yoruma teşekkür ederiiim :)) vee sağ olsun deep, etkinlik çok kişiye ulaştı sayesinde <3 senin katılmana da çok sevindim oley, jokeri yayınlamışsın bile hemen okumaya geliyorum ;)

      Sil
  9. heeey son yazıma bi baaak :)

    YanıtlaSil
  10. Filme 1917 dedim, yönetmeni de aynı filme gitsin dedim :)
    yardımcı erkek de çok karasız kaldım gönlüm Pacino dese de matematiksel olarak Pittciğime verdim :)
    Hadi hayırlısı bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını okudum şimdi, güzel bir dağılım olmuş :) ben de yardımcı erkekte çok kararsızım, Pitt iyi bir seçim :D <3 ben de yarın yazayım, Two popes bitirmek üzereyim şimdi, Judy ve Klaus’u da çok izlemek istiyordum ama vakit kalmadı. Kadın oyuncuyu seçerken zorlanacağım epey :D hadi bakalım bol bol tutsun tahminlerimiiz :) <3

      Sil
  11. heey oytunla hayatın dediği, tom hanks ve kathy bates filmlerini de izledim bu hafta. iyi onlar daaa. judy izliyom, heey rene zelveger, little womendaki saorsie ile çekişir herhalde. judy thanx yuuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek deep'cim <3 judy beğendin mi :) ben de beğendim Rene severim zaten güzeldi :) Saorsie'nin almasını isterim ama Rene de çok iyi bakalım :) Tom hanks ve Kathy Bates filmlerine zaman kalmadı artık törenden sonra izlerim :D şimdi yazımı yazayım hihi :)

      Sil
  12. heeyyooo ne güzel bi etkinlik oldu bu yaa :) senin adaylarını merak ediyorum ben dee neler düşünüyorsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederiiim :)) <3 dün yds kursu vardı ya adaylarımı yazmaya ancak akşam oturabildim, yazana kadar da gece oldu :D bazı kategorileri hiç düşünmemiştim o yüzden zorlandım biraz. Bu arada açıklandı, yaa parazit çok sürpriz oldu en iyi film ve yönetmen açısından :D

      Sil
    2. ayy eveet parasite çok iyi filmdi zaten yönetmenin değişik bi hayal gücü var ama oscarda şans vermezler sanmıştım ona ben o yüzden yabancı filmler kategorisinde kazanır diye düşünüyordum ve onu da kazandı zaten çok sürprizli oldu valla :)

      Sil
    3. Evet evet, zaten sevmiştik filmi ama en iyi filmde şans vermemiştik o yüzden aklımıza hiç gelmedi. Sonuçta İyi oldu, sevdiğimiz bir filme gitti :D <3

      Sil