19 Mart 2020 Perşembe

Çocukken Sevdiğin Çizgi Filmler | Mim



Birpembesever bu mimi başlatmış, ben de görür görmez yapmalıyım dedim. Şimdiki çizgi filmler çok değişik, en iyisi bizim zamanımızdakilermiş bence :D ben doksan altılıyım bu arada. Şimdi benim kuzenimin bir kızı var beş yaşında. Bize geldiğinde oynamaktan yorulunca çizgi film açıyorum. Hiçbirini izlemiyor çok sıkılıyor.  Eskiden benim sevdiğim çizgi filmleri, yani birazdan bahsedeceklerimi de açıyorum. Onlarda da sıkılıyor. Sadece adisebaba'nın masal çizgi filmlerini izliyor ama hep aynı bölümler. Her seferinde aynı masalları tekrar tekrar izlemekten hiç sıkılmıyor, çok ilginç 😳 ben bile ezberledim yani "Rapunzeeel, uzat o altın sarısı saçlarınıı" 😂


Evet, görür görmez yapmalıyım bu mimi dedim çünkü ben çizgi filmleri hala severim :D Biraz çocuk ruhluyum galiba, içimde büyütemediğim bir çocuk var hep. Zaten çocuklarla da çok iyi anlaşırım, beni severler hep. Ben de onları seviyorum tabii :D Neyse uzun lafın kısası; eskilere geçmeden önce şimdiki sevdiğim çizgi filmleri söyleyeyim: Maşa ile koca ayı, rafadan tayfa ve kral şakir'in bazı bölümleri 😅 Birkaç sene önce de sünger bob vardı onu da çok severdim. Bir de Heidi ama bütün bölümlerini izledim herhalde, şimdi izlemiyorum o yüzden :)) sıkılıyorum yani hahah.

"Nasıl gidiyor cınım?"... 
"Bir kedi gördüm sanki"...
"Taz sudan nefret ediyor."

Eveet, nihayet çocukken en sevdiğim çizgi filmlere geçebiliriz. Tabii ki listenin başında Looney Tunes-Sevimli Kahramanlar geliyor 😊 Sevimli kahramanların bütün üyelerini seviyorum ama en çok Bugs Bunny. Hatta o kadar çok severdim ki Duffy Duck çıktığında üzülürdüm. 😂 Tazmanya canavarı ve Sylvester'ı da çok severdim ama. Bir de burada olmayan Road Runner'ı unutmayalım 😋

"Beep beep!"


"Tinky Winky, Dipsy, Laa Laa, Po!"

En sevdiklerimde başı çeken diğer bir çizgi film Teletubbies :) İçlerinde de en çok Laa Laa'yı seviyordum. Bir de süpürgeleri vardı, o çok ilgimi çekiyordu :D


Enn een sevdiklerimden Winnie the Pooh. Aslında sıralama gibi değil de bu listedekilerin hepsini çok seviyorum. Eşit seviyorum gibi yani :D Annem de winnie the Pooh'nun açılış şarkısını çok seviyormuş. Ben ondan önce kalkıp bu çizgi filmi açarmışım o da şarkısıyla uyanırmış yani çok hoşuna gidermiş bu şarkıyla uyanmak 💜 Bir de bu karakterler bir çocuğun hayal ürünüymüş çizgi filmde, büyüyünce öğrendim şok oldum ben gerçek sanıyordum 😂




Casper, sevimli ve iyi bir hayalet olmasına rağmen herkes ondan korkuyordu. Tam benlik 😂
Gel canım, ben seni severim 😍


Scooby-Doo büyüyünce tekrar izledim ama sıkıldım ama o zamanlar severek izliyordum :D

"Yabba Dabba Doo!"

Taş Devri <3 Fred ve Barni'nin arkadaşlıkları çok eğlenceliydi. Bir de ben hep Wilma ile Betty'yi karıştırırdım, hala karıştırıyorum 😂 (Wilma'yı Barni'nin eşi sanıyorum, Betty'yi Fred'in) Hatta şimdi yazarken bile karıştırdım neyse bu arada arabayı ayaklarıyla kullanmaları çok hoştu 😂

"Eğer iyi bir çocuk olursanız, bir gün şirinleri bile görebilirsiniz."

Ben de şirinleri görebilmek için iyi bir çocuk olmaya çalışırdım 😁

"Eğer 8 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat gerçekten çok güzel."

Bu biraz daha büyüdüğümde çıkan bir çizgi filmdi o yüzden sona kaldı yoksa Cedric en sevdiklerimden <3


Tom ve Jerry <3 Yaa burada Tom'un tarafını tutan tek ben miyim? 😂🙈

Temel Reis ve Red Kit'i de seviyordum. Evet, atladığım bir çizgi film kalmadı sanırım. Bir de beyaz bir köpek çıkıp ekranı beyaza boyuyordu onu da seviyordum ama onun adını hatırlamıyorum.

Bonus: Çocukken sevdiğim dizi 


Yabancı bir arkadaşım var, yurt dışından gelenler için yurdu boşaltıldı. Bizde kalıyor şuan... Dün hangi dilin kulağımıza daha hoş geldiğini konuşuyorduk. Ben ispanyolca dedim, o da çocukken izlediği ispanya yapımı bir diziyi gösterdi. Benim de aklıma çocukken bayılarak izlediğim dizim geldi, Ruhsar. Onu gösterdim, gözlerim doldu. Özlemişim, belki bu korona günlerinde yani evden çıkmadığımız şu günlerde yeniden izlerim. Neden olmasın? 😊 Sizlere de tavsiye ederim :D

Evet yazının sonuna geldik, çok keyifli bir mimdi benim için ve seni evet bu yazıyı okuyan seni mimliyorum. Cevaplarını merakla bekliyorum, hoşçakal ^.^

19 yorum:

  1. Çok hoş bir mim. Elinize sağlık. Tüm izlediklerim neredeyse burada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı yaşlardayız o zaman :D Çok teşekkür ederiiim :))

      Sil
  2. Sanki ben yazmışım gibi tıpatıp aynı

    YanıtlaSil
  3. Eveett okumak ta çok keyifli valla🤗Heidi 'den sonra bende de en çok iz bırakanlar Taş Devri ve Tom ve Jerryne güzel diler yaa😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim keyifle okumana, teşekkür ederiiim :)) Taş devri çok komikti ya, Tom ve Jerry’de öyle. Evett çok güzeldiler :) <3

      Sil
  4. Teletubi'leri kız yeğenim çok severdi, şimdi kocaman oldu:)benim çocukluğumda henüz tv olmadığından çizgi roman çok okurdum ve çizgifilmle çok geç tanıştım ama Taş Devri'ni o yaşımda bile severek izlerdim. Asırlar geçmiş sanki aradan. Güzel çizgi filmdi. Yabadabaduuu:)
    Sevgilerimi bıraktım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telatubi’ler çok güzeldi. Yaa senin okuduğun çizgi romanlar da güzeldir eminim Müjde Abla. Evett taş devri demek ki ilk çıkanlardan ben sadece Cedric’in daha sonraları çıktığını hatırlıyorum. Yabba Dabba Duu :) Benden dee sevgiler :)) <3

      Sil
  5. Birkaçı hariç hepsini severek izlerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangileri acaba :D teşekkür ederiim ;)

      Sil
  6. Bu virüs günleri en iyi kitap-dizi-blog okuyarak geçiyor :) ne güzel çizgi filmlerdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle öyle. Kitap-dizi-blog, iyi ki varlar <3 Çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
  7. Adventure time’ı duymamıştım ben de, aklımda bulunsun :) Evett efsane eskiler :) Çok mutlu oldum beğenmene canım teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. hihi çok tatlıydı baştan sona sırıttım bi deee :) rapunzeeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin tatlılığın deep’cim :) <3 uzat o altın sarısı saçlarınıı :D

      Sil
  9. Ben de geçen gün Youtube'ta Ruhsar'ı görüp birkaç bölüm izlemiştim. :) Çok güzel günlerdii ve hala Cedric izliyorum özellikle hasta olduğumda çok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden sevdiklerini şimdi de izleyip sevmek çok farklı bir şey; hem eskiyi özlediğin için ayrıca seviyorsun hem de beğendiğin için. Çok ayrı bir duygu değil mi :) teşekkür ederiim yorum için, kocaman gülümsedim :) Cedric mutlu ediyor gerçekten, sekiz yaşında kalabilseydik biz de :))

      Sil
  10. yaa ne güzeldi hepsii ne çok severdim ben dee :) ruhsarı görmeyi beklemiyordum kız kardeşim bayılırdı onu izlemeye bana travmatik gelirdi izleyemezdim :D çocukken dizi ne izliyordum diye düşündüm bulamadım annem brezilya dizileri izlerdi o geldi aklıma rosalinda falan filan hahaha :D aa çocukluk sayılmaz ama avrupa yakası çok severdim bugün burhan altıntop videoları izledim de ondan geldi aklıma şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim güzel yorumun için canım <3 Evet biraz sürprizli yapayım dedim :D ben de bayılarak izliyordum ya haha Brezilya dizileri vardı değil mi ben çok hatırlamıyordum da bizimkiler de izliyormuş. Avrupa yakası ben pek izlemiyordum yine şimdi ki gibi dramatik takılıyordum sanırım :D

      Sil