23 Mart 2020 Pazartesi

Blogumun 1.Yılı 😊

*

Merhaba! Bu günlerde böyle bir yazı yazmak bana tuhaf hissettirse de aynı zamanda bu yazıyı yazmam gerektiğini de hissettim. 

Zaten gündem kötü, tekrar hatırlayıp moralimizi bozmayalım bence ve hemen konuya geçelim diyorum :) Bugün bloğumun birinci yılı 💜 Geçen sene bu zamanlar kütle sınavına çalışıyordum. Daha doğrusu hem derslerle ilgili hem de arkadaşlık ilişkileri vesaireden dolayı canım biraz sıkkındı ben de rahatlamak için blog açıp yazı yazmaya başlamıştım. Çok da iyi gelmişti, rahatlamıştım ama o sınavdan 10 almıştım (notu hala hatırlamam 😂) 10 alıp nasıl geçtin diye soracak olursanız gerçekten sınırdan geçtim. Neyse ders konuşmayalım şimdi :D 

Geçen günlerde blogda bir ayarı değiştirecektim sadece, birden yanlışlıkla bütün ayarlar gitti. Tüm tema özelleştirmelerim hepsi gitti. Sonra bloğumu geri eski haline getirmek için çok uğraştım. Bu arada da baya bir sinirlerim bozuldu tabii. Neyse, uzun uğraşlar sonucunda eski haline geldi sanırım. Bir tek şu başlık rengi ile genişlikleri ayarlayamadım, gözüme takılıyor sürekli onlar da ama artık idare edeceğiz ;) Bu arada bloğu düzeltmeye çalışırken atlama aralığını keşfetmiş olmam <3 Yazılarım genelde çok uzun ve çok resimli olduğu için blog çok boğuk duruyordu önceden. Böyle daha iyi oldu gibi sanki, umarım siz de sevmişsinizdir :) Kısacası şunu anlatmak istedim; hani bazen küçücük bir şey çok canınızı sıkabiliyor ya da sizi sinir edebiliyor ya belki öylesi daha iyidir 😋   


Tanıştırayım bloga adını veren uykucu köpüş bu (daha doğrusu kediş 😄) yani Peri. Mantar oldu kuşum, birinci doz aşıyı yaptırdık. İnşallah geçecek 🙏 (hem köpüş diyorum hem kuş diyorum hem eşek diyorum 😂) Şu ilk yazımda ondan bahsetmemişim, oradan aklıma geldi. Ders çalışayım diye aceleye getirmişim herhalde -ne ders çalışmak ama 😂-

Evet, sevdiğim bir şarkı ile veda edeyim artık... Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere :)

19 yorum:

  1. Nice yıllaraaaaa:)))
    Kutlu olsun ve uzun soluklu bir blog hayatın olsun dilerim.
    Köpüş çok tatlıymış, geçmişler olsun.
    Şarkı için teşekkürler:)
    Sen de iyi bak kendine, hoşçakal;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Müjde abla :) <3
      Umarım öyle olur
      Yaa çok teşekkür ederiiim, inşallah geçer biran önce. Bücürük nasıl bu arada, umarım iyidir :)

      Sil
    2. Şükür iyi, arada idrar yolu problemi çıkınca ben anlıyorum, elma sirkeli su, idrar yolu maması filan idare ediyoruz çünkü doktor korkusu var aşırı. Ama öyle elma sirkesi ile filan tedavi edemezsem mecbur götüreceğim tabii...sorduğun için sağol:) mantarın çaresi var çabucak geçer inşallah, merak etme. Bolbol sev, şımart o da iyi geliyor (tecrübeyle sabit)bayağı bayağı sevgiyle iyileşiyorlar.

      Sil
    3. Yaa Peri’de de aşırı doktor korkusu var ve maalesef haftaya ikinci doz aşısı var :/ Bücürük’e de çok geçmiş olsun. İnşallah atlatır en kısa sürede. Evet sirkeli su iyi geliyormuş kedilere ben de duymuştum. Umarım gerek kalmaz veterinere. İnşallah Müjde abla çok teşekkür ederim, ayy evet sevince çok mutlu oluyorlar :))

      Sil
  2. Nice yıllarınız olsun o zaman🤗💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, sevgiler :)) <3

      Sil
  3. Çok teşekkür ederiiz Peri’yle :)) Değişiklik de lazım ama evet alışmak sıkıntı :D senin bloğun çok hoş bence bu haliyle canım :) Sevgiler kocaman <3

    YanıtlaSil
  4. Köpüş çok tatlı.:)
    Nice senelerin olsun tatlım. Umarım hep yazarsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oluyorum böyle yorumlar gelince :) Çok teşekkür ederiiz :)) Sevgiler <3

      Sil
  5. İyi ki açmışsın blogunu nice senelere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim canım, sevgiler :)) <3

      Sil
  6. yaa nice yıllaraaa :) peri çok tatlıııı :) blog için herhangi bir ayara dokunmadan önce temanın yedeğini kaydetmeyi dene hata yaparsan eskisi geri yükleme şansın oluur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiz :)) ya aslında onu yapmıştım yani bir ayarı değiştiremeyince geri yükle yapmıştım o da tam ilk haline geri döndürdü en son yedekledim sanıyordum yedeklememişim demek :/ Geri de alınmıyor bir de yani iptal tuşu falan yok direk geri yüklüyor. İnsan bir emin misiniz önizleme falan der yani ne bileyim :D

      Sil
    2. aa anladım talihsizlik olmuş yaa sahiden sorması lazım emin misin diyee mesela yorumları da bazen yanlışlıkla siliyorum ben hiç sormuyor uzay boşluğuna vakumluyor resmen nasıl üzülüyorum öyle olunca :)

      Sil
    3. ahaha uzay boşluğu :D ay o da kötüymüş .p

      Sil
  7. oleeey oleey, hep burda olcaz işallah yıllarca dahaa :) eşek peri biricik minnoşmuş. ay blogun için de geçmiş olsun, hıhım küzel böyleeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah deep’cim :)) çok teşekkür ederiz :) <3

      Sil
  8. feriha hanım yeni bölüm geldii, salı akşamları yazıyoreee :)

    YanıtlaSil