28 Mart 2020 Cumartesi

Evde Bir Günüm | Mim


Bloğunu severek takip ettiğim Mert (Kafadergi) çok güzel bir mim başlatmış. Evden çıkamadığımız bu karantina günlerinde günümüzün nasıl geçtiğine dair. Cevaplarımızı benzetmekle birlikte bu mimi ben de yazayım dedim. Onun yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

Sabah ilk iş kahvaltı hazırlamak, kahvaltı benim için olmazsa olmazlardan. Kahvaltıda çay da öyle. Günde 5-6 bardak çay içerim. Kahve de severim ama çarpıntı yaptığı için çok içmemeye çalışıyorum. Çalışırken bana eşlik eden içecek de çay oluyor haliyle :)

Evde yapılacak en keyifli aktivite; varsa kedini/köpeğini/kuşunu/evcil hayvanını sevmek.  Dün haberlerde gördüm, bir teyze polislerden kuzularım için yem istiyorum demiş. Onlarda torunlarını kast ediyor sanmış, erzak vs. götürmüşler. Teyzenin iki tane kuzusu varmış gerçekten, ben bunları istemedim kuzularıma yem istedim demiş. Çok gülmüştüm buna.


Kitap hiç okuyamıyorum şu sıralar, sarı duvar kağıdından önce bu kitaba başlamıştım. Sonra bir okuyamama tıkanıklığı oldu. Aslında kitap akıcı, güzel ilerliyordu -tabii buna ilerlemek denilirse, daha başlarındaydım.- Sonra ne oldu bilmiyorum. Bu ay Karanlık Şato'da Poe & Lovecraft ayıydı bir de. Poe çok okumak istiyordum, yine de okuyacağım tabii ama büyük ihtimal kitabın bitmesi Nisan'a kalır artık...


Şu sıralar izlediğim diziler:

romance is a bonus book
itaewon class
ve tabii ki bir bölümde üç kişi birden öldüren canım dizim the walking dead.

Twd incelemeleri yazamadım bu sefer :/ Sezon bitince topluca değerlendiririm olur mu ?  Daha doğrusu 15.bölüm bitince. Çünkü 16.bölüm'ün post prodüksiyonu virüs sebebiyle tamamlanamamış. Yılın ilerleyen zamanlarında özel bir bölüm olarak karşımıza çıkacakmış. O çıkmadan sezon arası sonrası yedi bölümü topluca yazarım, 16.bölüm teorilerini de eklerim isterseniz :)

Hafta sonu online ingilizce dersim var, bazı günler de  ders çalışıyorum. Bunlar dışında evde zamanım temizlik, yemek vesaire ile geçiyor. Sizin evde gününüz nasıl geçiyor? 
Evet, bu yazıyı okuyan herkesi mimliyorum. Kendinize dikkat edin, hoşça kalın :) <3

20 yorum:

  1. Keyifli bir mim olmuş :)
    Itaewon Class hakkındaki yorumunu bekliyor olacağım :)
    Romance is a bonus book nasıl gidiyor, izleyip izlememek konusunda kararsızım da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bitirince yorumunu yazacağım o halde :) Romance is a bonus book harika gidiyor ben çok sevdim şimdilik yarısındayım, kitap gibi. İzlemelisin bence :)

      Sil
  2. Ebrar'cığım demek sen de çaycısın?:) Ben de çok seviyorum, sabahtan akşam yatana kadar bol bol içiyorum. Walking Dead'e uykularıma girer kabusum olur diye bakmadım:) kuzulu teyze çok şekerdi hakikaten. Keşke böyle teyzeler çoğalsa:)
    Sen de hoşçakal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çaycılardanım :) Walking Dead evet benim de rüyalarıma giriyor bazen :D çok teşekkür ederim Müjde abla sen de yap bu mimi <3

      Sil
  3. ne güzel bir mim olmuş 😊 bende çayı çok severim 😊 evet teyze çok şekerdi gerçekten ya 😊🌼en güzeline emanet ol canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay çok iyi oluyor :) Çok teşekkür ederiim sen de canım, benden de kocaman sevgiler :) <3

      Sil
  4. Çok güzel olmuş :)
    Ee, çaysız olmaz diyelim mi o zaman? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, teşekkür ederiim :) Evett, diyelim kesinlikle çaysız olmaz! :))

      Sil
  5. Evett kesintili benim de :D Teşekkür ederiim güzel yorumun için :) <3 Romance is a bonus book harika ya izlemelisin, bol bol kitap var. Şiir gibi bir dizi ve çok eğlenceli aynı zamanda. Bol bol gülüyorum izlerken :))

    YanıtlaSil
  6. kolaylıklar ingilizcede, ev işlerinde, kitaptan çok dizi iyi gidiyo, romance bonus çok sevmiştim, oburu de listemde, class olan. ay şey güzel bak dizi, why women kill :) komikli cinayet :) yeni bi etkinlik var yani istersen yanii, kitap etkinliği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol deep, sana da kolay gelsin :) why women kill evet bloğunda gördüm :D zorolsadakarantinadevamediyor etkinliği değil mi, yaa isterdim ama hiç kitap okumuyorum ki :(((( sizin yazılarınızı okuyacağım ama <3 ben de umarım en kısa zamanda kitaplara geri dönerim bu sıra sosyal medyada çok takılıyorum o yüzden hep :/ şarkılı etkinliğe katılmayı çok istiyorum ama Öneri makinesinin başlattığı. Şarkıları ayarlayabilirsem yazıcam :))

      Sil
  7. feriha hanım yeni bölüm geldiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya denemelerim vardı deep’cim ondan gelemedim. Hemen geliyorum şimdi :)

      Sil
    2. kolaylıklaar sanaaa iyi deneee hihihi :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)

      Sil