3 Nisan 2020 Cuma

30 Gün Şarkı Meydan Okuma


Merhaba! Öneri Makinesi’nin başlattığı bu etkinliği çok sevdim ve katılmalıyım dedim. Onun yazısını okumak için tık Eğer yapmadıysanız sizin de katılmanızı tavsiye ederim, çünkü bu listeyi hazırlamak çok keyifliydi benim için. Listeyi elimden geldiğince en sevdiklerimle doldurmaya çalıştım, o yüzden çok sevdim. Hadi o zaman listeye geçelim :) 


1. Bu ay keşfettiğin bir şarkı

Set it off- Partners in Crime

2. Seni tarif eden bir şarkı

Britney Spears- Criminal 

3. İsminde yemek adı geçen bir şarkı

Coldplay - Strawberry Swing
(meyve adı ama başka bulamadım .p)

4. Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı

Lykke Li- Possibility

5. İyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan bir şarkı

Paramore- Decode

6. Adı küçük harflerden oluşan bir şarkı

bunu bulamadım :/

7. Adı büyük harflerden oluşan bir şarkı

Katy Perry- E.T.

8. Hak ettiği değeri görmemiş bir şarkı

Fırat Ağacık- Yaralı Ruhlar Bahçesi

9. Adı 3 kelimeden oluşan bir şarkı

Avril Lavigne- My Happy Ending

10. Dinlediğin son şarkı (dürüstlük arkadaşlar :))

Aviva- Princesses Don't Cry

11. Aşk hakkında bir şarkı

Avril Lavigne- Let Me Go ft. Chad Kroeger

12. Dinlemeye utandığın bir şarkı

Ramases & Selket- Screw You 😂

13. Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı

Avril Lavigne- I Fell in Love With The Devil

14. Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı

Enya- Amarantine

15. Film soundtrackinden bir şarkı

Dido- Thank You

16. Adını sevdiğin bir şarkı

Emre Aydın- Sen Beni Unutamazsın

(kendisini de seviyorum)

17. 17 yaşında olmak hakkında bir şarkı

Avril Lavigne - 17 

18. Sana birini hatırlatan bir şarkı

Everfound- Take This City

19. Öfkeli olmak hakkında bir şarkı

Avril Lavigne -Smile

20. Adı akronim olan bir şarkı (biraz araştırma isteyen bir bölüm :)

Katy Perry- T.G.I.F. 

21. Gecenin 3'ünde dinlediğin bir şarkı

Taylor Swift- You Belong With Me

(aslında farklı ama üsttekilerle aynı olduğu için bunu paylaşmak istedim :)

22. Adı uzun olan bir şarkı

Placebo- Protect Me From What I Want

23. Sahilde dinlenecek bir şarkı

Nancy Sinatra- Bang Bang

24. Bütün gün aklına takılan bir şarkı

Gaho (가호) - Start 시작 

25. Farklı bir dilde şarkı (hadi bunu İngilizce ve Türkçe dışı yapalım :)).

Edith Piaf- La vie en rose

26. Uyumana yardımcı olan bir şarkı

Lydia the Tattooed Lady

27. Şu an nasıl hissettiğini tarif eden bir şarkı

Lana Del Rey- Hit and Run

28. Eskiden nefret ettiğin ama artık sevdiğin bir şarkı

Lady Gaga -Bad Romance 

29. Romantik bir buluşmada çalınacak bir şarkı

Iron & Wine- Flightless Bird, American Mouth

30. Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı

Unlike Pluto- Everything Black (feat. Mike Taylor)

en sevdiği renk siyah olanlara... ❤


15 yorum:

  1. Çok güzel şarkılar var ihihi teşekkürler liste için ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, ben teşekkür ederim asıl :))

      Sil
  2. Nancy Sinatra tüm listede en iyi bildiğim ve yaşıma uygun sanatçı oldu. :)))Bang Bang ben çocukken çok sevilmişti. Hatta Türkçe sözlü taklidi yapılmıştı.
    Sevgiler Ebrar'cığım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hadi ya bunu bilmiyordum, bu kadar sevildiğini de bilmiyordum. İyi ki eklemişim listeye o zaman :) Benden dee sevgiler :)

      Sil
  3. Keyifli bir mim olmuş. elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Aynı şekilde, neyseki evdeyiz ya bol bol vaktimiz olur :D teşekkür ederim canım, umarım seversin :)

    YanıtlaSil
  5. İçinde bildiklerim dışında bilmediğim birsürü şarkı olan güzel bir liste olmuş, en kısa zaman da dinleyeceğim, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, keyifli dinlemeler :)

      Sil
  6. oooo valla süfer kalite liste. dinliycem bilmediklerimi. ne iyi müzik zevkin var senin. sinema ve kitap zevkinin yanında yaniiii, dizi dee :)hihihi :) feriha hanım yeni bölüm geldiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ne zamandır bir şarkı listesi yapayım diyordum, iyi denk geldi <3 hihi sağ ol deep, keyifli dinlemeler :) Oley, Feriha Hanım <3

      Sil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş bende bu mimi yapacağım .
    Bilmediğim şarkıları sayende öğrenmiş oldum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Ben de mimini merakla bekliyorum o zaman :)

      Sil
  8. Oy şarkı müzik en sevdiklerim çalma listelerime heyecan katıcam senin şarkılarınla :D ben de yapacağım bu mimi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim, umarım beğenirsin :)) ben de senin listeni merakla bekliyorum <3

      Sil