10 Kasım 2019 Pazar

Kasım Meydan Okuma #10.Gün /Manzara

En son gördüğün en güzel manzara neydi? İstersen anlat istersen fotoğrafını bırak...


En son manzaram birkaç ay önceye ait... Belki farkında olmadan ondan sonra da güzel manzara görmüşümdür ama bu soruyu görünce direk aklıma Eskişehir geldi, paylaşmalıyım dedim :)


Burada şato ve şekilli kesilmiş ağaçlar birlikte bana Edward Scissorhands'i hatırlatmıştı. 


Nasıl benzetmeyi başardın, ne alakası var diyebilirsiniz :D ama o sıra filmi yeni izlemiştim ve etkisinde kalmışım, görünce onu hatırladım işte :) hatta orada yanımda olan arkadaşıma söylemiştim burası bana Edward scissorhands'i hatırlattı diye eve geçince tekrar izlemiştik birlikte, Eskişehir'de yani. Şimdi fotoğraflarına bakınca bile bana onu hissettiriyor. 


Bu fotonun bir de siyah-beyaz olanını paylaşayım daha gotik duruyor :)


Bir etkinliğin daha sonuna geldik işte... Psikolojim yerlerdeyken her gün yazmamı sağladı ve çok iyi geldi bana, çok sevdim bu meydan okumayı ben. Bazı sorular zorladı beni ama iyi oldu zor konuda yazma alıştırması gibi düşündüm, bazı sorularda içimi döktüm rahatladım... En sevdiğim soru ve cevaplar 2 , 6 ve 9 oldu... Bir de 10, yani bu soru için verdiğim cevabı keyifle yazdım, bir de ilk soruya katılamamıştım günaydın kartı onu çok sevdim, keyifle okudum sizin yazılarınızı da. Yeni bloglar keşfettim, kısacası çok keyifli bir etkinlikti benim için. Etkinliği başlatan Zeynep'e (bu sayede tanıştım kendisiyle ve güzel bloğuyla) çok teşekkürler :) <3 Yeni etkinliklerde yine hep beraber olmak ümidiyle yazımı bitiriyorum, kendinize çok iyi bakın :))

2 yorum:

  1. cok güzel fotoğraflar 😊 ellerine emeğine sağlık canım benim... Evet çok güzel bir etkinlik oldu Güzel Zeynebime❤ yeniden teşekkür ederim evet bu sayede çok güzel dostlar oldu seninde emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım çok teşekkür ederim :) hepimizin emeğine sağlık, harika oldu yeni dostlarla, benden de kocaman sevgiler ♥️

      Sil