14 Kasım 2019 Perşembe

The Walking Dead 10.Sezon 6.Bölüm İncelemesi



Merhabalar öncelikle gecikme için özür dilerim, 6, 7 ve 8’i bir incelemede yazayım diye düşünmüştüm ama inceleme yazmadan duramadım... Özellikle 5.’i bölümü çok sevdiğim için ondan biraz bahsetmek istedim. O zaman önce beşinci bölümü biraz hatırlayalım...

***Spoiler***




Bölüme Brandon damga vurdu tek cümleyle! Alexandria’daki eski kurtarıcılardan kendisi. Önceki bölümde Negan hücreden kaçmıştı biliyorsunuz ve bence de Negan’ın sahalara dönüşü böyle olmalıydı öbür türlü yok Aaron ile çıkıyor bilmem ne öyle olmazdı yani ama Brandon Negan’a o hücreden çıkmayı nasıl başardın dediğine göre Negan’a yardım eden o değildi, peki başka kim Negan’a kaçmasında yardım etmiş olabilir? Sizin de bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum ;) 


Brandon konusu çok önemli ona geri dönelim, Brandon Negan’ın Sığınak’taki halini rol model almış bir karakter onun ıslığını falan çalmaya çalışıyor -sonunda çalıyor da- ama yeterli gücü olmadığı için bizimkilerin yanında öylece kalmış, sonra ilk fırsatta kaçınca Negan’ın esir hayatında değişeceğini düşünememiş ilginç bir karakter. Negan’a biz ikimiz Negan’ız deyişi falan güzeldi, çok güldüm Brandon’ın tavırlarına. Twd’nin en çok güldüğüm bölümüydü kesinlikle. Tam ‘sen beni güldürdün Allah’ta seni güldürsün Brandon’ diyecekken öldü gitti ya... Ne trajikomik bir son. Kesinlikle hak etti tabii, o anne çocuğa üzüldüm özellikle Negan’la çocuğun sohbetinden sonra. Ama ne bölümdü, Negan’ın sahalara dönmesiyle efsane twd bölümleri geri döndü dedim resmen, sizce de öyle değil miydi :) 


Gelelim 6.bölüme, bu bölümde Daryl Carol’u yalnız bırakmak istemedi ama haklı olarak ona güvenmiyordu -Carol Alfa’yı öldürmeye çalıştığı için- Carol da zaten bir Negan’ı takip ediyoruz diyor, bir sürüyü bulmaya çalışıyoruz diyor en sonunda ortaya çıktı gerçek planı bir fısıldayan yakalamış konuşturacakmış falan da en iyisi Daryl’a Connie hakkında konuşmasıydı ;)) bu arada yeri gelmişken pinterestte şu Daryl-Connie kolajlarını çok sevdim onları paylaşmak istiyorum <3





Bu arada Alexandria’da bir hastalık başladı fısıldayanlar suyu zehirlediği için. Rosita da bu hastalığa yakalananlardan. Eugene’le konuştu aralarını düzeltmek istedi yani onu arkadaşı olarak kaybetmek istemiyor Rosita bence. Rosita'nın bebeği Coco'da aynı Rosita'ya benzemiş :) Eugene konusuna da geleceğim peki ama şu Dante’yi sevmeyen bir tek ben miyim? Maggie Dante ile sevgili olacakmış diyenler vardı çizgi romanda öyleymiş sanırım, ama böyle bir şey olursa Maggie benim için bitmiştir ;(


Eugene’e ilk incelememde haksızlık ettim sanırım, radyo ile başka bir topluluktan -Commonwealth olabilir o topluluk- iletişimi falan sağladı bu arada Rosita’yı unutmak için o kızla sık sık görüşmek isteyecektir :) 


Gelelim efsaneye... 


Ya şunların tipine bir baksanıza çok komik değil mi cidden? Negan da onlarla dalga geçerek içimizdeki duyguları açığa çıkardı yine harikaydı, "kel kafalı" benim de içimden geçmişti :D 


En ilginç gelen domuzu pişirme yöntemleriydi, gömerek! ateş falan yakmıyorlar yani ateş de mi doğaya aykırı :/ 


Beta-Negan diyaloglarına bayıldım her bölüm bir diyaloğa bayılıyorum ama olsun :D
(Beta: "Sen asla bizden olamazsın çok konuşuyorsun... Egolusun"
Negan: "Ben harika bir insansam egoya ne gerek var ?" tam böyle olmasa da bunun gibi bir şey söyledi Negan çok hoştu. )


Şu sahnede çok anlamlı olmuş hem fısıldayanların işareti hem Negan çok konuşuyor ya :D

Bu bölüm her ne kadar bir sürü kişiyi gösterseler de aslında bir Beta-Negan ya da Negan-fısıldayanlar bölümüydü bence.
Negan onlardan olduğuna inandıracak önce güvenlerini kazanacak sonra da... See you Alfa 😚 Alfa'nın kafasını koparmanı merakla bekliyoruz Negan...

Bu arada şimdiye kadar önemli biri ölmedi ilginç bir şekilde, Ezekiel kansermiş sanırım o ölecek bu sezon ama ikinci yarıya devam eder diye düşünüyorum. Rosita'nın öleceğini düşünmüyorum. Belki Sidiq ölebilir hep doktorların başına bir şey geliyor sonuçta bu dizide, bir de onu çok gösterdiler zaten bir toparlanamadı panayırdan sonra. Michonne da ayrılacak ama o da ikinci yarıda olur diye tahmin ediyorum... Siz kimin öleceğini düşünüyorsunuz önümüzdeki bölümlerde? Yorumları bekliyorum. Hoşça kalın :))

4 yorum:

  1. Oraya spoiler yazıp beni kalbimden vurdun :D Şuan okumadan yorum yazabildiğim için teşekkür ediyorum. Çoğu zaman izlemediğim şeylerin yazılarını okumayı fragman olarak algılıyorum ama spoiler içerdiğini görünce hüsrana uğruyorum😄 Ben netflixten 9. Sezonu izleyebildim de 10. Sezon blu tv dışında başka bir yerde olup olmadığına dair bir fikrin var mıı? Çok ihtiyacım var 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha spoiler yazmam lazım çünkü biliyorum spoiler yemenin nasıl bir şey olduğunu, bütün izleme hevesi kaçıyor insanın. Bazen çok ağır spoiler içeren resimler koyuyorum incelemeye o zaman da uyarıları artırıyorum, izlemediyseniz resimlere bakmayın falan diye :D çünkü benim yüzümden spoiler yemenizi istemem :) İyi yapmışsın okumamakla, 9.sezonu ben de netflixten izledim 10’u indirip izliyorum, yandaki iletişim kutusuna mail atabilirsen indirdiğim bölümleri atabilirim :))

      Sil
  2. Şu The Walking Dead e başıyacam başlıyacam bir başlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu vesileyle başlamış olursunuz umarım...

      Sil