5 Kasım 2019 Salı

Kasım Meydan Okuma #5.Gün /Hayal Kur


Gözünü kapat ve hayal kur, şu an nerede olmak ne yapmak istiyorsun, anlat bize. 


Bu hayali aslında ara sıra kurarım, okulum bitince annemle bir kişisel gelişim kampına gitmiştik. Böyle sık ağaçların olduğu, kuş sesleriyle dolu, manzaralı bir yerdi. Seminerler de güzeldi ama kampa dair en çok hoşuma giden şey otelin tüm öğünlerinin açık büfe oluşuydu, envai çeşit yiyecek ve tatlı... Şu an orada olduğumu hayal ettim... Şu an oradayım, orada sevdiğim işi yapıyorum ve sevdiğim insanlarla birlikteyim, sağlıklıyız ve patlayana kadar yemek serbest. Manzaralı yolda yürüyüş yapıyoruz, sonra geri dönüyoruz otele, hep orada yaşıyoruz... Böyle bir hayal işte :)


Not: Bu fotoğrafı orada çekmiştim, paylaşayım dedim <3

2 yorum:

  1. ne güzel hayaller 😊 dilerim herşey gönlünce olur inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım benim, amin inşallah gerçek olur... Çok sağ ol, sevgiler :))

      Sil