6 Kasım 2019 Çarşamba

Romantik Filmler Maratonu


Selam! Sevgili Sibel bu etkinliği başlattı, onun yazısını buradan okuyabilirsiniz. Bu maratonda tek kural izleyeceğimiz filmlerin romantik türde olması, filmlerin sayısı ise serbest ve süresi yıl sonuna kadar, harika değil mi? Maraton hakkında en çok hoşuma giden bir başka şey de Kasım ayında romantik filmler seçilmesi, malum kasımda aşk başkadır değil mi ;)

Bu da benim listem :


1) Kasım'da aşk başkadır :D

Bu filmle benim hikayem biraz ilginç aslına bakarsanız, altı yaşındayken annemler izliyordu sonunda filmi kapatırlarken kapatmayın yazılarını seyredeceğim demişim -film bittikten sonraki yazıları takip etmem böyle başladı- :), bu sonradan çok konuşulduğu için de yazılar çıkarken ki son sahne aklımda bir resim olarak kalmış ama şuan benim için bir anlam ifade etmiyor çünkü filme dair başka hiçbir şey hatırlamıyorum, o yüzden yeniden izlemek istiyorum...


2) Zamanda aşk

Uzun zamandır listemde olan, izlemek istediğim bir filmdi 
böylelikle listeme girmiş olduu...


3) Hiroşima sevgilim

Fransız yeni dalga akımının öncülerinden sayılan bu film, hem romantik hem de akıma giriş için iyi olabilir diye düşündüm.


4) Paris'te gece yarısı

Uzun zamandır listemde bekleyen bir başkası, 
böyle bir etkinlik için bekliyormuş demek...


5) Kutup çizgisi aşıkları

Bu filmi, sevgili İlkay'ın (kağıttan dünyam) şu yazısındaki listeden çaldım
ama çalacağımı söylemiştim :D 


6) Aşıklar Şehri

La la land izlemedim derken utanıyorum ama bir türlü elimi uzatıp da açamıyorum, 
müzikal türü olduğu için belki de. Bu bahaneyle izlemiş olayım dedim. 


7) Cesaretin var mı aşka ?

Bu filmi listeye eklesem mi diye kararsız kalıp sonunda eklememiştim çünkü Fransız yapımı filmler bana genelde kopuk kopuk gelir dün iki arkadaşımla ortak bir film izlemeye karar verdik bir hafta sonra film hakkında konuşmak için. Üçümüzün de izlemediği bir film ararken tahmin edin o hangi film çıktı? Evet, cesaretin var mı aşka oldu o film ve böylece romantik filmler listeme de girmiş oldu...

Benim listem bu şekildeydi. Siz de etkinliğe katılmak isterseniz Sibel'in yazısına yorum bırakmanız yeterlii, ya enerjimi çok yükseltti bu etkinlik, hepsini biran önce izlemek istiyorum. Sibel ve fikir sahibi Şule ye kocaman teşekkürler <3

10 yorum:

  1. Romantik filmleri severim, Çok teşekkürler Ebrar.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, ben teşekkür ederim yorum için romantik filmler güzel oluyor genelde :))

      Sil
  2. Güzel bir etkinliğe benziyor.Sınavlar olmasa bende katılabilirdim ama boş zamanlarımda önerilerden izlemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Sınavların için kolaylıklar dileyim o zaman bu arada belki gözden kaçmıştır, istediğin kadar film sayısıyla katılabilirsin istersen iki bile olur, bir de süre yıl sonuna kadar ;) teşekkür ederim yorumun için ve keyifli seyirler şimdiden :)

      Sil
  3. Güzel bir maratonmuş, bakalım belki ben de katılırım. About Time gayet keyifli bir filmdi, senin de beğeneceğini umuyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak ediyorum onu, izlemek için sabırsızlanıyorum :)) Teşekkürler canım güzel olur sen de katılırsan :)

      Sil
  4. bu listenin hepsini izledim. favorim, kutup çizgisi aşıklarıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım yıl sonunda ben de hepsini izlemiş olurum, kutup çizgisi aşıklarını çok merak ediyorum ben de :))

      Sil
  5. La La Land'i çok severek izlemiştim. Nefis müzikleri var. Ara ara açar dinlerim, hala bıkmadım. "Hiroşima Sevgilim" yorumunu özellikle merak ediyorum.

    Katıldığın için çok mutlu oldum, keyifli seyirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben çok mutlu oldum, çok teşekkürler böyle bir etkinlik düzenlendiğin için :)) yaa şimdi daha da merak ettim la la land’i, hiroşima sevgilimi izledin mi nasıl, güzel mi teşekkürler tekrardan, sana da keyifli seyirler :) <3

      Sil