9 Kasım 2019 Cumartesi

Kasım Meydan Okuma #9.Gün /Kakaoulu Toplar

Soğuk kış günlerine geçiş yapıyoruz artık. Bu kış günlerinde pişirip yemekten keyif aldığın bir tarifini paylaşır mısın? Mesela meşhur bir kekin ya da kurabiyen var mı?


Var var olmaz mı :)) Toplanın toplanın nefis kakaolu toplarım var! Hem de daha birkaç gün önce yaptım. Bu arada ilk defa bloğumda tarif paylaşıyorum, o yüzden biraz heyecanlı bir giriş oldu :)) 
Kakaolu toplarım, Utc Merve'nin cheescake'i gibi bir kere tadına bakan bayılıyor. Üstelik çok pratik şu kadarcık malzemeyle:

2 paket eti burçak bisküvi 
(ev yapımı hamur işinde de palm yağından kurtulamayacak mıyız dediğinizi duyar gibiyim ama ne yapalım bunun tadı çok güzel :D)
100 g margarin
1 çay bardağı süt
1 paket kakao

Bisküvileri ezip ufalıyorsun,  margarini eritiyorsun sonra bütün malzemeleri karıştırıyorsun, yoğuruyorsun. Daha sonra küçük parçalar alıp top haline getiriyorsun. Pişirme, fırınlama falan yok. Bu kadar basit işte! Üzerine hindistan cevizi de çok yakışıyor.  Benim bu tarifimden 25 tane çıktı, eğer sayısını artırmak isterseniz malzemelerin miktarını artırabilirsiniz yalnız kıvamına çok dikkat edin... 

Umarım siz de bu tarifi deneyip seversiniz, şimdiden afiyet olsun :) <3

2 yorum:

  1. Bu nefis toplar, yanına da bir kahve, eline de bir kitap..dışarıda da yağmur sesi..oh missss :)
    Çok severim bu topları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel anlatmışsııın, ahh keşke dördü bir arada olsa her zaman <3
      Ben de bayılıyorum :))

      Sil