25 Mayıs 2020 Pazartesi

Birbirinden Alakasız Beş Soru | Mim

Merhaba herkese :) Sanatlı Pencerem farklı bir mim başlatmış. Esra da beni davet etti, sevgilerimi yolluyorum ona <3 Bu arada hepinizin bayramı kutlu olsun. Umarım bayram güzel geçiyordur sizin için. Daha güzel bayramlara kavuşmak ümidiyle diyeyim... Hadi o zaman mime geçelim :)

Okurken dinlemelik:


1) Koleksiyon yapıyor musun cevabın evet ise ne topluyorsun? 

Şu an koleksiyon yapmıyorum ama eskiden yapardım... Yolda gördüğüm kuş tüylerini alırdım. Eve gelince yıkayıp güneşte kuruturdum. Yukarıdaki fotoğrafı da eskiden çekmiştim. Nasıllar kuş tüylerim, beğendiniz mi? :) Harry Potter'ın mürekkebe batırılan tüy kalemlerinden esinlendim. :) 

2) İlkokul öğretmenlerinden adını unutamadığın biri var mı? Evet/Hayır

Genelde öğretmenlerimi sevmem. Ama her şeyde olduğu gibi bunda da sevdiğim bir tanesini anlatacağım. İlkokul beşinci sınıftaki İngilizce öğretmenimi çok severdim. Hatta o zamanlar "İngilizce öğretmeni olmak istiyorum." derdim. Haliyle hala aklımda adı soyadı. Hatta onun yazdırdığı defteri bile saklıyorum hala. :D


3) Bahar mevsiminin bitmesine az kaldı. Bu bahar mevsiminin öncekilerden ne farkı oldu?

Ödevler yok, sınavlar yok. Projeler yok. Diziler var, filmler, kitaplar... Tabii çalışsam, iş bulabilsem, daha güzel olurdu; filmlere, dizilere vakit kalmasa bile şu an hissettiğim belirsizliğin getirdiği huzursuzluğu hissetmezdim. 

4) Yaz mimi başlatacak olsan adını ne koyardın?

Hımm 'Hayaller Mimi' koyardım galiba. 'Bu süreç boyunca hayal ettiğiniz şeyler neler?' gibi bir şey.

5) Pencereden dışarı baktığında nasıl bir manzara var?


Gece insanıyım ben... Penceremin gece manzarasını paylaşacağım o yüzden. Ama bu fotoğrafı da eskiden çekmiştim. Üniversite sınavına hazırlanırken gündüz hiç çalışmazdım, zaten çalışamazdım da. Geceleri çalışmak için, uykumu açması için kahve yapıp pencerenin başına giderdim kulaklığımla birlikte. Kendi odamın penceresini değil de küçük odanın penceresini tercih ediyordum -gerçi daha da eskiden benim odam orasıydı, daha sonra büyük odaya taşındım.- İşte bu foto da o odanın penceresine ait. Tabii ben şimdi dünkü gece manzaramı paylaşacağım ama önce o zamanlar dinlediğim bir şarkıyı bırakayım buraya.


Dün gece bu mimi düşünerek baktım penceremden - bu kez kendi odamın penceresinden-... Karşı binadaki dairelerden üçünün ışığı yanıyordu yalnızca. Bir tanesinde de sönük bir ışık yanıyordu. (Zaten genelde de böyledir gece dışarı baktığımda, ya üç ya dört ışık yanar diğer evlerde. Onlar da benim gibi diye düşünürüm bazen. :)) Bahçede küçük bir süs havuzu var, beyaz gece lambalarından birinin yansıması düşmüştü havuzun üzerine. Ay ışığı yoktu çünkü ayı göremedim dün. Galiba evin diğer tarafında olmalıydı ya da yeniay mı vardı bilmiyorum ama yeniay zamanı değil sanki şimdi bilemedim. Neyse, ay ışığı olduğunda o da düşerdi havuzun üzerine, yani yansıması düşerdi. Beyaz lambanın yansımasıyla karıştırırdım bazen hangisi ay, hangisi lamba diye. :D Havuzun diğer yanında da tek tük çam ağaçları var. Ağaçların yanında da Bayrağımız hafifçe dalgalanıyordu rüzgarda. Caddeden birkaç tane araba geçti baktığım süre içerisinde... 
Böyle işte, kısacası dünkü manzaram böyleydi. :))

Kim mimlendi, kim mimlenmedi bilemedim...
 Yapmak isteyen herkes diyeceğim ama bir farklılık olsun. 
Bu yazıya yorum bırakan herkesi mimliyorum. ;) 
Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere <3

10 yorum:

  1. Manzaranı sevdim :D Yaz miminin adını ben sürekli yaz üzerinden düşünmüştüm; Hayaller Mimi çok güzel, farklı geldi bu yüzden. Yazını çok sevdim, teşekkür ederiimm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmene çok sevindim :)) Aslında ilk başta hiç aklıma gelmemişti yaz mimi deyince. Sonradan düşününce o aklıma geldi :D Ne demek, ben teşekkür ederim asıl güzel yorumun için :) Sevgiler <3

      Sil
  2. Ben de toplamayı bıraktım ama ilk başta biraz zorlandım. Ne zaman bir tüy görsem gözüm takılı kalıyordu sanki beni al diyordu :D Hala duruyor benimkiler ama bir tane birbirine yapışık çoklu tüy var; mim için, foto çekmek için bakarken elime alınca bir tuhaf hissettim. Korkunç geldi, onu atacağım :S
    Gece çalışmak çok güzel değil mi yaa :) Yerdeki yıldızlar, çok hoş bir benzetme olmuş. Aa iki tane de yıldız vardı gökyüzünde şimdi sen söyleyince hatırladım, yazmayı unutmuşum :D Çok teşekkür ederim canım, ben de iyi bayramlar diliyorum sana :) <3

    YanıtlaSil
  3. gece manzarası korkunçmuş hehe :) iş bulursun yaa nasıl olsaaa endişe etmeee :) öğretmenlerini neden sevmiyoduun, öğretmenefobi mi var sendee :) kuştüyü koleksiyonu muuu ne ilginç :) gotik merak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok fobi gibi değil de sevemedim işte ne biliyim, çok zor beğeniyorum galiba :D inşallah bulurum çok sağ ol deep <3 gotik merak hihi :))

      Sil
  4. kuş tüyü koleksiyonu çok iyii ben de muhabbet kuşumun düşürdüğü uzun tüyleri saklıyorum çok şirinler :) bu aralar iş herkes için sıkıntılı o yüzden kendine bu konuda çok yüklenme her şey düzelecek :) ben de gece insanıyıım gece ve sabaha karşı filan yazmak için ilham dolu saatler hikayelerimi gece yazarım mesela ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun tüyleri renklidir de ayy pek tatlı :)) İnşallah canım dediğin gibi olur, çok sağ ol <3
      Aynı şekilde ya ilham hep gece gelir ben de gece yazmayı çok seviyorum bu yüzden ^.^

      Sil
  5. Ben yazına yorum yazdım sandım :)
    Çok zor sınav haftasındayim çok yoğunun canım kusura bakma :(
    Çok güzel bir mim olmuş :)
    Bu haftayı atlatayım yine uğrar ayrıntılı yorumlarım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kusuru canım benim :) Sınavlarında başarılar ^.^

      Sil