9 Mayıs 2020 Cumartesi

Film Meydan Okuması #9

9) Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin.


Sahne geçişleri bile ezberimde olan, defalarca izlediğim Titanic...

"Bende bir resmi bile yok... O sadece hafızamda."

"Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir okyanustur."

"Atlarsan ben de atlarım, hatırladın mı?"

"...İhtiyacım olan her şey yanı başımda, ciğerlerim için hava ve birkaç parça beyaz kağıt. Demek istediğim sabahları o gün ne olacağını bilmeden yataktan kalkmayı seviyorum ya da kimle görüşeceğimi nereye gideceğimi..."

"Bir bilet kazandım Rose. Hayatım boyunca başıma gelen en güzel şeydi. Bana seni getirdi."

"Bir sonraki elde şansınıza ne düşeceğini asla bilemezsiniz."

"-Bu andan itibaren, ne yaparsanız yapın Titanic batacaktır.
+Ama bu gemi batmaz.
-Bu gemi demirden yapıldı bayım. Ve inanın bana batar."


18 yorum:

  1. Ah Titanik..Her sahnesi okudukça hafızamda canlandı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok etkileyici değil mi, teşekkürler :)

      Sil
  2. Titanic 😍
    Ne güzel bur diziydi be 🤤
    Güzel replikler devamını bekliyorum bu mimin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskimeyenlerden :)
      Teşekkür ederim, devamı yarın gelecek umarım :)

      Sil
  3. Titanik, yönetmen James Cameron'un sanatını konuşturduğu bir yapıt. Uzun süre daha hafızalardan silinmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de efsanelerden Titanic, James Cameron da çok iyi bir yönetmen :)

      Sil
  4. Titanik bence de çok etkileyici bir eserdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünmemize sevindim, teşekkürler :)

      Sil
  5. Unutulmaz filmlerden biri gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :) teşekkürler yorum için :)

      Sil
  6. Titanik bir klasik. Star Tv'de çıktığı günü hatırlıyorum. Ertesi gün dershane vardı, hepimiz filmi konuşmuştuk :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa güzel bir anı olmuş :) ben de her izlediğimde sonunda ağlamasam kötü hissederdim :D

      Sil
  7. roooooz roooooz :) son sahne kikiki :)

    YanıtlaSil
  8. Unutulmaz bir film.. Hatırlamaya, ezberlenmeye değecek sahneler ve repliklerle dolu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) bu arada çok teşekkür ederim yorumların için :) ^.^

      Sil
    2. Rica ederim :') Biraz yorum yağmuruna tuttum ama blog okuyamıyorum uzun süredir. Ziyaretlerime başladım yavaştan, ilk sana uğradım ^.^

      Sil
    3. Yorum yağmuruna kocaman gülümsedim :)) yaa inanır mısın ben de uzun süredir bloglara gidemiyordum. Bugün başladım :D ^.^ <3

      Sil