23 Mayıs 2020 Cumartesi

Film Meydan Okuması #23 - #29

23) En sevdiğiniz film kahramanı hangisiydi?


Zaten ezberlemişsinizdir artık: Joker :D

24) Favori belgeseliniz?

Pek belgesel-film izleyen biri değilim ama eskilerden bir tane geldi aklıma: İmparator Penguen

25) Kimsenin seveceğinizi zannetmediği ama sevdiğiniz bir film seçin. 

Hımm, aksiyon-fantastik türünde olduğu için İntihar Timi'ni seveceğimi tahmin etmemişlerdir.

26) burada :)

27) En sevdiğiniz klasik film hangisi?


28) En güzel film müzikleri hangisindeydi?

Kill Bill. O ıslık sesi uzun süre aklımdan çıkmamıştı. Bu arada Kill Bill serisini çok severim. Bir önceki soruya bunu mu yazsam diye uzun süre düşündüm hatta. Sonunda müzik galip geldi :D 



29) Bir konuda fikrinizin değişmesine yol açan film hangisi?

Bu soruya cevabım 25. soruyla aynı olacak ama intihar timini izledikten sonra bir konuda farklı düşünmüştüm...

Bugün altı soru birden cevapladım. Biraz farklı oldu diğerlerinden ama umarım beğenmişsinizdir... Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere :)

12 yorum:

  1. imparator penguen çok etkileyici yaaa :) ben de şeyi çok seviyom, pulp fiction'daki dans sahnesii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pulp fiction’ın başına bakıp bırakmıştım yaa pek bana hitap etmemişti :D dans sahnesine bir bakayım ama :)

      Sil
    2. izlee nerdeyse hergün izliyom, pulp fiction dans de yutupta, thurman travolta, filmi değil dansı seviyom o :)

      Sil
    3. İzlediim evet güzelmiş, enerjik :)

      Sil
  2. Kill Bill hiç izlemedim ama ıslık aşırı tanıdık geldi. Bende çalardım arada nereden dinlediğimi hiç bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik halini bir yerlerde duymuştum ama nerede duyduğumu hatırlayamadım ben de. Çok ilginç :D

      Sil
  3. kill bill harika :D joker de tabii yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kill Bill yaa harika evet :)) Jokeeer :D <3

      Sil
  4. Kill Bill izlemedim daha önce ama burada da görünce neden izlemedim ve izlemiyorum diye sordum kendime. İzleyeyim bir ara. Psycho ne filmdi ama ya ben de bayılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlenecek çok film var hepsine yetişemiyoruz haliyle, bana da öyle oluyor bazen :D Psychoo evet tam bir klasik :))

      Sil
  5. Sapık filmini ben de çok severim. Başroldeki adamın oyunculuğuna hayran kalmıştım.

    Ve Kill Bill. Adını görmemle gözümden kalpler çıkmaya başladı. En sevdiğim Tarantino filmidir. 28.maddeye ben de Kill Bill derdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anthony Perkiins beni de etkilemişti :)
      Aaa Kill Bill çok sevindim aynı düşünmemize :) Tarantino pek tercih ettiğim bir yönetmen değil normalde ama Kill Bill bir başka <33

      Sil