4 Mayıs 2020 Pazartesi

Film Meydan Okuması #3 ve #4

3) En sevdiğiniz aksiyon/macera filmi oyuncusu?


Aksiyon filmlerinin vazgeçilmezi Liam Neeson bence. Liam Neeson'ın oyunculuğunu çok seviyorum. Aksiyon türünü çok sevmememe rağmen onun rol aldığı filmleri seviyorum genelde. 96 saat bunlardan biri... Bir de favori oyuncularıma baktığımda Chris Evans'ı görür görmez onu da bu sorunun cevabı olarak yazmalıyım dedim. Çok karizmatik :D 😋


4) En sevdiğiniz korku filmi hangisi?

En sevdiğim korku filmi en sevdiğim film oluyor aynı zamanda. O yüzden onu o soruya bırakıyorum, saklıyorum daha doğrusu :) Onun yerine arşivimden en sevdiğim korku filmleri listemi paylaşayım sizlerle. 


Elbette ki listenin başında çocuk oyunu ve testere gelmeli. Ancak child's play'i çok eskiden, küçükken izlediğim için hatırlamıyorum. Testere serisi ile de çarpık bir ilişkim var doğrusu. Serinin bir filmini ilk filmden önce izlemiştim. İlk filmin de sonunu kaçırmıştım, galiba bir başka filmini de başından izleyememiştim. Daha sonra bu filmleri yeni filmler izlemek arzusuyla tekrar dönüp izlemedim de. O yüzden listede adam akıllı izlediğim filmlere yer verdim <3

Cinnet
Rec: Ölüm Çığlığı
Halka (zaten Samara isminden anlamışsınızdır sevdiğimi xD)
Son Durak Serisi
Elm Sokağında Kabus
Aynalar
Garez
Garez 2
Geçen yaz ne yaptığını biliyorum
Geçen yaz ne yaptığını hala biliyorum (bir de 'geçen yaz ne yaptığını daima bileceğim' diye serinin üçüncü filmi var ama onu ya izleyip beğenmedim ya da izlemedim tam emin değilim)
Öldüren Sis
Ruhlar Bölgesi 2 (yanlış hatırlamıyorsam ilk filmi de izlemek gerekiyor zaten ilk film de güzel ama liste en en sevdiklerim olduğu için bu şekilde yazdım)
Gün Dönümü
Amerikan Büyüsü
İçimdeki Şeytan (Alone-2007)
Koğuş (The Ward)

Korku filmlerinin de alt türleri var biliyorsunuz ve ben slasher (bol kanlı, işkenceli) korku filmleri yerine ruhsal-psikolojik korku filmlerini tercih ediyorum ve bu listedeki filmlerin çoğu o şekilde. O yüzden fazla korkunç gelmeyebilir. İzlemediyseniz baştan uyarayım dedim :D ama ben bu filmlerin hepsini çok çok seviyorum, hepsinin yeri ayrı benim için ve böyle bir yazıda paylaştığım için çok mutluyum :) O zaman bir sonraki meydan okuma yazısında görüşmek dileğiyle... Hoşçakalın ^^

13 yorum:

  1. 96 saati biliyordum.
    Korkuyla aram iyi değil ben biraz korkak bir insanımdır.
    Korkarım , neyse mimin devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim samimi yorumun için :) Şimdi yazacağım yeni yazıyı :)

      Sil
  2. ben de seviyom yazdığın bütün korkularıııı :) son durak ise en korktuğum film yaaa. konusu dehşete düşürdü beni yaa :) liam ın şu uçak filmi nefis yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oley, sevmene sevindim :) aa hangi uçak filmi bilmiyorum onu adı ne acaba :)

      Sil
  3. chris evans, holivutun en yakışıklısı yaa. yeni dizisi başladııı, defending jacob :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o diziyi kaçırmayayım o zaman :D sağ ol Deep <3

      Sil
    2. İzledim yaa müthişti :) Chris’çim nasıl rol yapmış ama :D anne de fenaydı. Sadece çocuğun oyunculuğunu sevemedim. Yani yüzünden hiçbir şey anlaşılmıyor. Suçlu mu değil mi :D

      Sil
  4. :D izlersen/ izleyebilirsen seveceğini düşünüyorum :) zaten çok korkunç değiller ^.^

    YanıtlaSil
  5. Korku filmlerini hiç sevmeyen biri olarak listene hayranlıkla baktım. Benim hayatım boyunca izlediğim korku filmi sayısı bu kadar yoktur. Tebrik ediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin sevdiği türler farklıdır tabii ben de en çok bu türü seviyorum, gerilim gizem ile birlikte :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ayyhh Chris Evaaaans ^.^ <3 Garez filmlerini küçükken izlemiştim ve kabusum olmuşlardı. Çok korktuğum için büyüyünce bile tekrar izleyemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu filmleri eskiden izledim aslında, şimdi korku pek izleyemiyorum. Korkuyorum ben de ama gerilime devam :D

      Sil